Na mislukte verse TP direct aan de progynova: weer mislukt.Wanneer de volgende ongi?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by maartje84, May 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Na onze mislukte verse TP ben ik direct gestart met Progynova om een cryo TP te krijgen. Helaas was dit ook niet aangeslagen en ben ik 11 dagen terug ongi geworden.

Nu heb ik op CD7 vruchtbaarslijm gehad en een ovulatiebloeding (heb altijd korte cyclus)

Maar eigenlijk is die ovulatiebloeding niet weggegaan en heb nu nog steeds bloedverlies. Mn ongi kan het niet zijn want die heb ik ALTIJD met horreble krampen en heb nu niets van buikpijn. Verlies ook de hele tijd wat (als je het echt wilt weten moet je wat hier achter staat selecteren *ranzig detail waarschuwing* slijmklodders....

Nu ben ik wel benieuwd hoe jullie cyclus was na een progynova cyclus. En als er ook dames ervaringen hebben met de cyclus na progynova als ze direct voor die poging een verse poging hebben gehad, ben ik helemaal happy. Maar met alleen cyclus na progynova cyclussen maken jullie me ook al happy :)

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Hey Maartje,

Je zult wel denken heb je haar weer :D maar kom je even mijn ervaring vertellen!

Na onze 1e cryopoging die was mislukt (i.c.m. Utrogestan en Progynova) mochten we direct door met een 2e cryopoging.
    Werd toen 4 dgn na het stoppen met Utro en Progynova ongi en ben toen op dag 2 van de ongi weer gestart met Progynova. Helaas kon er geen TP plaats vinden omdat de 2 cryo's niet goed ontdooid waren. Daarna weer gestopt met Progynova en werd na 3 dgn toen weer ongi. Hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.

Ben ook heel erg benieuwd wat mijn cyclussen nu gaan doen, na bijna 2 jaar non stop IVF- en en cryo-en......... Was altijd al wat onregelmatiger ongi (lange cyclussen tussen +/- 30 en 35 dgn).
    Ben dat nu heel nauwkeurig bij aan het houden op een cycluskalender zodat ik dit kan meenemen naar "het nieuwe behandelende ziekenhuis".

Hoop dat je ongi snel en goed doorzet!!!

Kus!

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey dit is mijn eerste cyclus met progynova.
    Kan je er niks over vertellen helaas. Heb uit mn zelf geen cyclus ook, heb pco;) Maar hoop dat t snel doorzet voor je en dat je weer verder kan!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx meiden!!
    Hihi Sabrien dat denk ik helemaal niet!! Hoopte eigenlijk dat jullie dat ook niet van mij denken ;)

goed dat je nu alles goed gaat bijhouden. Welk zh willen jullie nu? Dd?

Succes s1986!

5. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Nou, kom ik ook weer met mijn ervaring ;)

Ik heb nog even teruggebladerd hoe het bij mij was.
    Ik heb normaal een cyclus van 26-29 dagen.
    Nu weet ik niet zo heel goed meer wat normaal op dit moment is bij mij, omdat ik in 1 jaar tijd 5 ICSI's heb gehad, maar dat even ter zijde.

Het rare was wel.
    De Progynova cyclus duurde 35 dagen en de cyclus daarna was 22 dagen.
    Veel korter dus dan normaal, maar het rare vind ik wel dat die 2 bij elkaar opgeteld wel precies 2 cycli zijn.
    Bij mijn Progynova cyclus ben ik ook op CD3 begonnen met slikken en waren er ook een aantal folliekels.
    Misschien dat dat er mee te maken had.

Share This Page