Hee dames, Niet dat ik me écht ongerust maak, maar in mijn vorige zwangerschap voelde ik de baby al met 15 weken ongeveer. Nu ben ik 17w2d en heb ik de baby eigenlijk nog niet gevoeld. Ik weet wel dat in mijn vorige zwangerschap de placenta aan de achterkant lag, en bij deze zwangerschap weet ik het (nog) niet... vergeten te vragen de vorige keer! Kan het daar aan liggen of is het ook per zwangerschap verschillend? Groetjes Niki
dat verschilt per zwangerschap. en per plaats van de ligging. bij mij was het dit keer pas na 20 weken dat ik niet meer twijfelde. mijn placenta ligt gedeeltelijk voor, hoe druk het kindje is kan misschien ook wel meespelen. zou me inderdaad geen zorgen maken. geduld is een schone zaak. maar wel een lastige he
zou zomaar kunnen dat je placenta nu aan de voorkant ligt en het iets langer duurt voor je de kleine voelt.
bedankt voor jullie antwoorden. Het is zo'n fijn gevoel als je de baby eindelijk voelt... dat maakt alles nog wat werkelijker!
20 weken op de kop af. Voorliggende placenta, dus ik voel de schopjes alleen van binnen en niet aan de buitenkant.