kan dat ineens?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke1977, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1977

ikke1977 Lid

14 okt 2007
    6
    0
    0
    Kan het zo zijn dat je ineens een keer geen eisprong hebt? Zit nu op dag 45 (langste cyclus is 37) en heb vanmorgen weer negatief getest.

Ben in de afglopen 16 maanden 3 x zwanger geweest (helaas alle 3 mis gegaan) dus weet dat ik wel een eisprong heb!

Wordt echt gek van deze onzekerheid! Wat zou het nog meer kunnen zijn?

Kent iemand dit?

gr. ikke

2. ikke1977

ikke1977 Lid

14 okt 2007
    6
    0
    0
  3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    misschien is je ei erg laat? of heb je hem gemist (werk je met ovu testen). Verder zou ik het ook niet weten

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Het zou heel goed kunnen dat je een keer een eisprong overslaat.. dat schijnt best vaak voor te komen!

5. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Misschien zit je nu zo in spanning, dat je lichaam je voor de gek houdt en dat je misschien later ongi word? Anders zou ik ff de huisarts bellen als ik jou was...

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik vroeg me dat dus ook wel eens af, ik gebruikte de persona-computer en ik kreeg opeens geen ei-symbool meer. Toen vond ik dit:

Het kan zijn dat je LH piek korter is geweest dan 24 uur en dat je hem dus net gemist hebt. (Of inderdaad teveel gedronken hebt van te voren).
    En het kan ook wel voorkomen dat je 1 of 2 cycli per jaar geen eisprong hebt. (Dat is normaal)

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,

Ik heb meestal een cclus rond de 30 dagen. De afgelopen keer was ik dus netjes op dag 16 begonnen met ovutesten en ik kreeg maar geen pos test. Pas op dag 27 werd hij positief! Ik heb het best druk met een aankomende verhuizing dus dat kan meegespeeld hebben. Ik voel me helemaal niet gestresst ofzo, maar misschien dat het onderbewust toch zo is en dat dat effect heeft. Misschien heb jij ook zoiets. Maar ik heb ook wel een gelezen dat je een cyclus over kan slaan. Maar ik snap zeker dat je baalt, ik dacht dat ik er nooit meer een zou krijgen en plots had ik er toch een.

Succes, dikke knuffel!

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Houd je je temp bij?

9. ikke1977

ikke1977 Lid

14 okt 2007
    6
    0
    0
    hoi

nee ik houd me temp niet bij, wil dit wel in de volgende ronde gaan doen omdat ik ook een wisselende cyclus heb.
    Het is ook allemaal zo verwarrend, eerst drie keer zwanger (maart, nov., april) en nu hadden we positieve uitslagen van de onderzoeken gehad en dachten we, we gaan er weer voor maar krijgen we dit weer.
    Was het vanmorgen na die negatieve test ff goed zat en dacht echt zoek het maar ff uit met je ......zooitje!

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dat vroeg ik me dus ookal af.. Omdat ik ook nog steeds geen positieve test in me handen heb gehad, maar ook nog geen ongesteldheid.

Maar ik denk dat we 't beste gewoon maar kunnen afwachten en als het errug lang duurt toch langs de huisarts gaan ermee.
    En voor de zekerheid gewoon doorklussen, voor het geval je dus inderdaad een cyclus overslaat deze keer. ;)
    Zal voor je duimen!

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ja dat kan.

Soms slaat het een maand over

12. ikke1977

ikke1977 Lid

14 okt 2007
    6
    0
    0
    thanx jullie ook suc6

eerst wil je niet ongesteld zijn en nu denk je laat maar komen!

het kan raar lopen............

Deel Deze Pagina