6 dagen na elkaar positieve ovulatietest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fienemientje, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fienemientje

27 aug 2007
    19
    0
    0
    Turnhout, Belgie
    Hoi,

Ik heb even een vraagje:
    Ik ben op 2/10 ongesteld geworden, heb normaal (na het ontpillen) en cyclus van +- 35 dagen. Als ik hier vanuit ga, zou ik op 22/10 moeten ovuleren. Nu deed ik op 9/10 een ovulatietest, weet niet waarom, maar had het gevoel dat ik toen moest testen. En inderdaad, een positieve test. Nu heb ik vanaf toen elke dag getest met Clearblue en elke dag, zelfs vandaag nog een positief resultaat..
    Is dit wel 'normaal'? Iemand ervaring met de (digitale) Clearblue-ovulatietesten? Zijn deze betrouwbaar?

Alvast hartelijk bedankt voor de info
    Groetjes!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heb je al een zwangerschapstest geprobeerd?

3. Milla

Milla Niet meer actief

Hier hetzelfde verhaal! Ik heb al 8 dagen een positieve ovulatie test (sensitest) maar ook in combinatie met heel licht bloedverlies, het kan zijn dat als je steeds een positieve ovulatietest hebt dat je zwanger bent. Maar ik ben dat niet, heb zojuist een test gedaan, jij wel misschien?

4. Fienemientje

27 aug 2007
    19
    0
    0
    Turnhout, Belgie
    Ja, ik heb eergisteren een zwangerschapstest geprobeerd en negatief.... Heel raar...
    Weet niet meer wat te denken..maar ben wel beetje 'gerustgesteld' omdat ik niet alleen ben

Groetjes!

5. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Hoi Fienemientje, wat is positief?

Kijk es in mijn album. Daar is 1 foto met 6 ovulatietesten op een rij..

Er is overal een 2e streepje te zien, maar er is maar 1 positief ;)

Als je zwanger zou zijn, zou het teststreepje van je ovutest net zo donker danwel donkerder als de controlestreep moeten zijn.
    Aangezien je een nega test heb vermoedt ik dat je teststreepje niet zo heel donker was.

Als het wel zo is dan kan het wel dat je zwanger bent, de ovutest is eerder dik posi als een zwangerschapstest.

Succes!

6. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw :confused: :confused: !
    Het is me ineens door jou antwoord helemaal duidelijk!
    Ik heb in je map gekeken en zag daar de ovulatietesten van mei staan inderdaad. Ik heb die testen ook en precies zoals jij een hele rits testen met 2 even dikke lijnen, dus ik ging er van uit dat mijn ovulatietesten al 8 dagen positief zijn, maar nu zie ik voor het eerst wat echt positief is.
    Ontzettend bedankt, je hebt een ontzettend groot stuk onzekerheid bij me weg kunnen nemen! Wat fijn!

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Maar ze test, als ik het goed gelezen heb, volgens mij met een digitale test, dan mag je niet naar de streepjes kijken toch?
    (weet het natuurlijk niet zeker, heb zelf alleen nog maar met hele eenvoudige getest van Matcare)

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Graag gedaan :)

Enne fienemientje als je digitaal test zou ik toch alle testen op een rij leggen en de lijntjes bekijken..
    Want er kan wel verschil in zitten.

Fijne avond!

9. Fienemientje

27 aug 2007
    19
    0
    0
    Turnhout, Belgie
    Bedankt voor de antwoorden.

ik test idd met een digitale test van Clearblue.
    Dit werkt niet met streepjes maar met smileys. als de test positief is, komt er een lachend gezichtje tevoorschijn. Ik ben al 4 maanden met clearblue aan het testen en heb dit fenomeen nog nooit eerder opgemerkt...

10. Fienemientje

27 aug 2007
    19
    0
    0
    Turnhout, Belgie
    Heb de laatste dagen nog even zitten google'en en kom bij PCOS uit...
    Ik heb gelezen dat er dan ook een verhoging van LH te vinden is.

Zou het kunnen dat je bij PCOS 7 dagen na elkaar een positieve ovulatietest hebt?

Groetjes!

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Als het goed kun je wel streepjes zien als je em openmaakt ;)

12. Fienemientje

27 aug 2007
    19
    0
    0
    Turnhout, Belgie
    Ik heb de testen opgemaakt en de streepjes waren bij allemaal duidelijk te zien...

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    heb je al in mijn album gekeken?

daar heb ik ook veel ovutesten op een rij.

Maar maar 1 is echt positief..

En PCOS zou kunnen natuurlijk?

Heb je overgewicht en een onregelmatige cyclus?

Dat is meestal het geval.

Deel Deze Pagina