Onzeker na 3 miskramen en weer zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dolfijn73, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Ik ben na 3 miskramen (van 8 wk, 7 wk en 5 wk) weer zwanger. Bijna 5 weken nu. Natuurlijk nog enorm pril maar heb al wel bijna 2 weken klachten als misselijk en pijnlijke borsten, hardere ontlasting. Vandaag bij de grote boodschap zag ik bij het afvegen tot mijn schrik een klein druppeltje bloed. Ik weet dat dit van het persen kan komen maar voel me al de hele dag onbestendig...

Is het normaal dat je nu al van alles voelt in je buik? pijn is het niet, maar voel af en toe lichte krampjes rechts en links en soms in het midden. En natuurlijk ga ik dat gelijk vergelijken met de vorige keren dat het mis ging....probeer rustig te blijven maar zou graag even horen of het kan dat je dit soort trekkende gevoelens nu al hebt?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja dat kan en mag er zeker bijhoren! Het kan te maken hebben met de groei van de baarmoeder. Dit voelt vaak als menstruatieachtige klachtjes. Probeer je lichaam te vertrouwen dat ze dit kan.....niet makkelijk na 3 miskramen. En maandag bellen voor een vroege echo! Dat heb je verdient vind ik!

Imke

Deel Deze Pagina