hoi, op 24 december had ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 2-3-4 januari afentoe last van buikpijn aan het einde van de dag. 5 januari temp: 37.1 (heb lange tijd getempt en weet dat mijn temp voor mijn ei 36-6/36.7 is, en na mijn ei 37.1 tot 37.3) 11 januari: voelde tijdens het lopen vocht langs mijn benen gaan ben gelijk naar de wc gegaan en er zat een beetje bloed in mijn slip en ook bij het afvegen bloed gehad. dit was eenmalig.....geen bloed meer gezien. 14 januari: veel afscheiding 15 januari; benieuwd hoe het met me temp zat en wat blijkt die is nu opeens naar 36.7 gegaan, veel afscheiding heb maar een maandverbandje ingedaan. 16 januari: 36.8 getempt nog steeds erg veel afscheiding en weer een maandverbandje ingedaan. ik vraag me af hoe dit kan en waar door dit kan komen, vindt het zo raar heb dit nog nooit eerder meegemaakt en probeer al bijna 2,5 jaar zwanger te raken. ik weet nu ook niet of mijn ei nu nog moet komen of dat ik ongesteld moet worden. wat denkt u? wat kan dat bloed geweest zijn op 11 januari? temp kan toch niet opeens dalen? (normaal gaat mijn temp naar beneden op de dag dat ik ongesteld wordt of pas een paar dagen erna) hoop dat u mijn vragen wilt beantwoorden want ik begrijp er helemaal niets meer van. alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht. groetjes silvana
Hoi Silvana, ik denk dat je op 11/1 je eisprong hebt gehad en dat dat bloed daar vandaan kwam. Na je eisprong heb je zoals je wel zult weten de vruchtbare afscheiding en dit kan echt soms zo dun als water zijn. Je temp kan ik er dan alleen niet bij verklaren. Wellicht ben je eze keer wel zwanger en reageert je lichaam door die ander soort afscheiding, maar wellicht reageer je deze cycluis anders op je hormonen. Het is even afwachten tot je kunt testen, maar het kan denk ik alle kanten op. Groetjes Brigitte