meiden een vraagje, ik ben vorig jaar februari gestopt met de pil en wilde graag zwanger de eerste keer dat ik zwanger wilde worden duurde dat 7 maanden. nu helaas ben ik al eenjaar bezig maar ben in dat jaar ook 23 kilo afgevallen. zou het kunnen dat dat een oorzaak is van het niet zwanger worden? ik voel namelijk sinds twee maanden ook pas weer mijn ei en bij mijn eerste zwangerschap voelde ik dat iedere maand en in dit jaar van proberen voelde ik hem dus eigenlijk niet tot twee maanden terug? wat zouden jullie doen? ben zo bang dat er iets mis is of zou mijn lichaam even de tijd moeten hebben om bij te komen van die afval strijd?
Volgens mij heb je nu meer kans nu je afgevallen ben (knap hoor!). Verder durf ik er weinig over te zeggen, wel positief dat je nu een eisprong voelt! Succes, groetjes Senna
bedankt voor je reactie ik hoop dat ik nu meer kans heb maar het maakt me erg onzeker nu het al meer als een jaar duurt
Als het goed is heb je idd meer kans. Je hoort veel verhalen van meiden met overgewicht die geen ei hebben en daardoor van de gyn moeten afvallen. Anders een doorverwijzing vragen naar de gyn, dat kan omdat je al langer dan een jaar bezig bent. Trouwens super knap dat je zoveel afgevallen bent, petje af!
idd zou meer kans moeten hebben maar ik heb wel aan een dochtertje en toen woog ik dus die 23 kilo meer dus met dat gewicht kon ik wel zwanger worden en u met minder gewicht lukt het helaas nog niet
Ik ben 1,5 jr. geleden ook gestart met afvallen en ben 26 kilo kwijtgeraakt. Toen ik dat kwijt was, werd ik in korte tijd meerdere malen zwanger en voor die tijd zelden. De miskramen hebben hier denk ik niets meer te maken, maar het geeft aan dat ik in elk geval vruchtbaarder lijk van voor het afvallen.