griep met blaasjes op tong

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ndeva, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ndeva

Ndeva Lid

1 aug 2008
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Onze zoon van 9 mnd en 3 wkn heeft de afgelopen maand "gespookt". Zijn boventanden kwamen door en tegelijkertijd was hij verkouden en had blaasjes op zijn tong. Wij dachten dat het wellicht kwam door het bijten. Maar nu is de rest van de familie ook ziek met dezelfde blaasjes. Ik kan je vertellen dat het enorm pijn doet en nu begrijp dat het voor hem enorm heftig is geweest. Maar wie herkent de combinatie van griep? en blaasjes op de tong? Ben toch wel benieuwd of het vaker voorkomt...

2. misa

misa Niet meer actief

Ik ken het niet die griep.
    Ik moest eigenlijk gelijk denken aan die speenuitslag (hoe heet dat ook alweer). Is wel besmettelijk geloof ik.

3. Ndeva

Ndeva Lid

1 aug 2008
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ook niet. Ik loop niet met een speen ;). Nee ben echt goed grieperig erbij. Zo naar dat mijn zoon zich wellicht net zo gevoeld heeft als ik mij nu voel (hoofdpijn, pijn in tandvlees , spierpijn en die rot blaasjes) en ik dacht dat het alleen van de tandjes kwam. Hij was wel verkouden maar de rest kun je niet zien. Ik ben blij als ie over een tijd kan vertellen wat er is!

4. misa

misa Niet meer actief

Jij: Geen speen meer? ach is toch zo lekker! ;)

Ja wel vervelend als hij ziek is en je kunt weinig doen..! Ik hoop dat jullie allen snel beter zijn!

5. 2lingmam

2lingmam Lid

5 okt 2009
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    zijn het alleen blaasjes op de tong? missch ook op handen/voeten? dan kan het mond en hand/voet ziekte zijn. komt veel voor bij kinderen en is erg besmettelijk.
    Hand- voet- en mondziekte ISI (Infectieziektebestrijding)

kijk maar es op de site van rivm of je de symptomen herkent.

beterschap!

6. Ndeva

Ndeva Lid

1 aug 2008
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Daar heb ik idd wat over gelezen maar het is alleen in onze mond?!

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Zijn het misschien aften? Door een mindere weerstand??

Deel Deze Pagina