Vroege eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pariswithlove, 10 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pariswithlove

5 jan 2018
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames

Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad al meteen na het stoppen met de pil. Me laatste cyclus was dus ineens 35 dagen. Vreemd want ik dacht echt ben zeker zwanger. Dus niet. Want alle testen sloegen negatief uit. Dat werd ook bevestigd toen ik de 16de van november ongesteld werd en dat vollop 5 dagen.

Ik heb zo een app waarop je kan zien waneer je eisprong was en we hebben gewoon 9 dagen na me eerste dag menstruatie geklust. Dus 24 november. Ze zeggen ook flink voor de eisprong klussen want dan is het sneller raak.. en ja hoor 7 dec had ik een heel heel heel licht tuurstreepje van action en 8 december was ie iets lichter en 9 heb ik een cb gedaan en die gaf 1-2 weken zwanger aan.

Zou ik dan toch een vroege eisprong hebben gehad? Als ik mijn cyclus van 28 dagen zou aan moeten houden zou ik dus 13 december ongesteld moeten worden en me eisprong zou dan 30 november moeten zijn geweest maar omdat ik al zo vroeg teste zou ik dan een vroege eisprong hebben gehad?

Meer ervaringen zijn welkom :)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb werkelijk nog nooit van een app gehoord die in je lichaam kan kijken en zo exact bepaald wanneer je eisprong is. Andersom is je lichaam ook geen robot dat exact doet wat een app zegt dat het moet doen.
    Een app gaat uit van een gemiddelde en is wat dat betreft dus niet zo betrouwbaar.

Ik wil er maar mee zeggen dat je eisprong dus prima eerder kan zijn geweest :)

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!

3. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Kan best hoor! Had deze cyclus ookeen vroeg ei..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    16 nov is cd1.
    IK verwacht dat je op 7 dec zo'n 7-8 dpo was.
    Dat zou betekenen dat je eisprong op 29-30 november was en dus op cd 13-14.
    Netjes het gemiddelde dus bij een cyclus van 28 dagen :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je dit graag wilt weten :)

5. Pariswithlove

5 jan 2018
    6
    0
    1
    Vrouw
    Dank je wel.. maar ik heb zo een buikpijn :(

Dank je wel dames!!

Hoe ben jij erachter gekomen dat je ei vroeg was?

@RoGiJuLi sommige dingen wil je gewoon weten ;)

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    TJa.... op de echo zal je wel weten wanneer je eisprong ongeveer was :)

7. Pariswithlove

5 jan 2018
    6
    0
    1
    Vrouw
    Kunnen ze dat zien op een echo? Ik loop dan echt achter :eek:

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    TJa als jouw vrucht gemeten wordt op bijvoorbeeld 7 weken en 3 dagen, dan was jouw eisprong 5 weken en 3 dagen voor die echo :):)

9. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik voel mijn eisprong aankomen! Zodra mijn onderrug gaat zeuren weet ik dat er wat ‘rommelt’ zegmaar.. daarna de krampjes enzo. Ik voelde dus mijn onderrug op eerste kerstdag en ben toen gaan testen. Ochtend erna een knaller!

Deel Deze Pagina