Tijdens je vruchtbare dagen ben je opeens een lekkerding?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mompelientje, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    #1 Mompelientje, 19 feb 2012
    Laatst bewerkt: 19 feb 2012
    Wanneer ik vruchtbaar ben, is mijn huid zo mooi glad. Ik sprankel helemaal. De make up die ik gebruik staat me ontzettend goed. Ik voel me echt als een lekkerding (rest van de dagen voel ik me als een troll...).

Ik kijk in de spiegel en denk: Wow! Ik ben nu vruchtbaar.

Gisteren is het mij wel opgevallen hoeveel sjans ik krijg van mannen.

Een collega van een andere bedrijf glimlachde tegen me. Normaal is het een shagrijnige man die tegen iedereen zeikt! Maar vandaag zei hij gedag tegen mij en de tweede keer knipoogde hij me!

En toen ik buiten moest werken, was er een nieuwe supervisor die m'n collega's begeleidde. Hij was super gentle en hij hield me handvast toen ik op de vehicle (weet de nederlandse benaming niet meer) moest klimmen.

Waarom ben je aantrekkelijker als je vruchtbaar ben? :(

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Eehm nou zodat mannen graag een kindje met je willen maken. Is al zo sinds de oertijd :D

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heeft de natuur zo bepaald, haha kijk maar in het rijk der dieren :D

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ik denk dat dat ook per persoon verschillend is. Ik krijg juist een vettere huid tijdens de ovulatie en dus sneller kans op een puistje. :(

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Als je vruchtbaar bent, "zend" je ook bepaalde hormonen uit die je aantrekkelijk maken voor mannen. Ik neem maar aan dat het LH is (waarvan de piek net voor je ovulatie zit). Dat is de natuur die zorgt voor voortplanting ;)
    Ik merk het trouwens ook heel duidelijk elke maand :D Dat er meer naar me wordt gekeken en dat ik me ook beter voel.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb er eigenlijk nog nooit op gelet... hahahaha. Zal deze maand eens kijken wat het met mij doet ;)

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb doorgaans buikpijn van de eiersprong dus daarna voel ik me wel beter ja LOL
    Maar goed, lijkt me nogal wiedes eigenlijk dat t zo werkt...

8. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Haha, daar kom je op de zondagochtend mee. Poeh, ik moet nog wakker worden hoor. Geen vruchtbare dame hier, alles hangt, oogleden, wangen... neuh, hier geen sprankeltje nog.

9. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik krijg juist meer pukkels:(

Maar als ik ongesteld ben, ben ik wel erg aantrekkelijk:)

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haha, ik had een tijdje terug mijn eisprong en toen begonnen clienten allemaal opmerkingen te maken dat ik er lekker uit zag! :( Oeps! Terwijl ik niet anders dan normaal gekleed was. Totaal verkeerde mensen die dat dus toen oppikte!

Deel Deze Pagina