griep of toch niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miranda22, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo,

Ik heb een vraagje.
    Toen ik 12 weken zwanger was ben ik heel erg gaan spugen(tot de 12de week helemaal geen last van gehad). In de 16de week werd het heel erg de hele dag door spugen, water hield ik zlefs niet binnen. Ik ben toen 3 dagen in het ziekenhuis opgenomen met infuus.
    Hierna is het een heel stuk minder geworden.

14okt ben ik 3 weken naar thailand geweest, en in het vliegtuig begon ik met spugen en dit heeft 3 dagen aan gehouden en hierna heb ik geen last meer gehad.

Vanmorgen na het opstaan moest ik weer spugen, maar gaat nu al de hele dag door. Het enige wat ik neem is water en dat komt er dus weer uit.
    Net de laatste keer was het wel alleen weer water wat eruit kwam, maar dit was nu licht groen gekleurd.
    Is dit normaal heb dit nog niet eerder zo gehad(moest nu net weer spugen en was het weer helder)

Denk zelf dat het misschien griep is, maar omdat ik in het begin van me zwangerschap ook zo heb moeten spugen vraag ik maar eve wat ik nu het beste kan doen.

Alvast bedankt
    Groetjes miranda

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi miranda,

De buikgriep heerst enorm het kan goed zijn dat je deze hebt opgepikt.
    Het beste wat je kan doen is kleine slokjes drinken. Door het overgeven heb je erge dorst. Probeer een slokje per 5 min te doen. Eet kleine beetje lichtverteerbaar voedsel. beschuit, bouiilon.
    Er staat 3 dagen voor, bij koorts contact opnemen met je verloskundige.

BETERSCHAP!

IMke

Deel Deze Pagina