Wie helpt mij mijn banner maken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1979, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hoi dames,
    Graag jullie hulp:
    Mijn cyclusdagen zijn als volgt
    36-38-36-29-34-30
    tussendoor nog 2 pilstrippen ivm dat ik niet zwanger mocht raken door het slikken van malariatabletten daarna: 32-38-30-40

Ik heb echt geen idee wat nu mijn NOD is of hoe ik mijn banner in moeten stellen:(
    De laatste cyclus had ik het idee dat ik op dag 13 mijn ei al gevoeld heb maar waarschijnlijk toch iets anders geweest want uiteindelijk was mijn ongi pas op dag 41.Vanaf dag 13 ben ik misselijk geweest en heb ik buikpijn gehad.
    Weet het ff niet meer. Wie wilt mij helpen?
    Wordt in ieder geval veel klussen;) daar zal mijn vriendje geen bezwaar tegen hebben:D hihi:D
    Hoop alleen niet dat ik weer zo misselijk ben als de vorige keer want dan ben ik niet zo te genieten en niet zo in de mood:(
    Ben 13 dec ongi geworden dus zit nu op dag 9.
    Alvast super bedankt!

2. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Ik zou gewoon de laatste cyclus aanhouden.
    Dus ga je banner maken van 41 dagen.
    Ik hoop voor jou dat je cyclus een beetje gelijk blijft, rond de 28 dagen.
    Ik zelf heb ook onregelmatige cyclussen, en dat is heel irritant.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Volgens mij moet je dan je banner instellen en uitgaan van je langste cyclus dus 40 of 41 dagen,
    maar 1 tip als je een onregelmatige cyclus hebt dan zou ik tempen of ovulatie testen gebruiken, dan weet je wanneer je je eisprong hebt (gehad).

Ook kan het zijn dat je een lange LF (lutale fase) hebt, bij de banner pakken ze gemiddeld dus 14 dagen maar bij meerdere is dit niet zo, bij is mijn LF 16 dagen, dus 16 dagen na ei word ik ongie en dat is deze keer zelf langer.

succes en hopelijk heb je hier wat aan

4. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Oh en dan nog even over dat je de pil weer hebt genomen om niet zwanger te raken.
    Dat is wel beetje zonde, nu ben je weer opnieuw aan het ontpillen.
    En je lichaam is vast in de war.
    Je had beter veilig kunnen vrijen met condooms.
    Maargoed, dat is achteraf.
    groetjesss

5. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Thanks allemaal!
    Ja die pil hè, i know...
    De dokter zei dat het geen kwaad kon...
    Ben wat betreft de malariapillen en kinderwens destijds ook slecht geadviseerd. Maar ja dat is inderdaad achteraf...
    Probeer nu vooruit te kijken en mijn kinderwens is echt sterker dan ooit....
    Wat ik ook niet begrijp dat ik dacht mijn ei te voelen op dag 13 maar dat dit helemaal niet kan omdat ik pas zo laat ongi werd.:(
    Ik zat ook aan tempen of ovu testen te denken.
    Ik wilde daar eigenlijk liever niet aan omdat je er dan helemaal zo mee bezig bent.
    Wat kan ik het beste doen en hoe kan ik dat het beste aanpakken?
    Wanneer kun je het beste dan de eerste ovu test doen?
    En met tempen had ik eigenlijk al de eerste dag mee moeten beginnen toch?
    Sorry voor al mijn vragen maar ben er allemaal nog niet zo goed in thuis..;)

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Vraag maar raak hoor meis;)

Zoals ik eerder al zei, kan het wel dat je op dag 13 je ei voelde, dan zou het kunnen dat je een lange LF hebt. Maar het kan ook niks zijn geweest.

Met tempen is het indd het beste om dag 1 van je cyclus te beginnen dan kun je na je ei pas zien wanneer deze geweest is, met ovu testen zou je vanaf 12 van je cyclus kunnen beginnen, omdat je onregelmatige cyclus hebt is dit best moeilijk, maar volgens mij moet dag 12 goed zijn.
    Als je ovutesten gaat halen haal ze dan niet van Kruidvat want die geven vals posi, zodra je dan een posi test hebt aan de klus want dan is je ei in aantocht haha.

Hopelijk kun je hier wat mee meis, succes

7. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Dank je noesje,ik ga snel ovutesten halen!
    Jij heel veel geluk gewenst en hoop dat 2010 jouw jaar wordt,groetjes!

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meis, welke cd zit je nu dan?
    Je banner klopt niet, :)
    Je moet de 1e dag van je laatste ongie invullen en dan ook het jaar aanpassen en dan het aantal dagen invoeren.;)
    O ja en cyclusbanner aanvinken;)

Ik heb er gelijk een voor mezelf weer gemaakt, vind ik toch wel makkelijk bijhouden op welke dag ik zit haha:)

9. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Is dit wat??
    Heb bij lh maar 14 laten staan wat dit weten we niet toch?
    Groetjes en nogmaals bedankt!

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja goed bezig, nee indd dit weet je (nog) niet, misschien na tempen of ovutesten dat je het dan wel weet, dit hoop ik iig wel voor je.

liefs

Deel Deze Pagina