Ruzie tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hinata, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Ik heb gisteren erge stress gehad met mijn vriend en ben bang dat er nu wat met 't kindje aan de hand is..
    Ik heb borderline persoonlijkheidstoornis en als ik flip dan flip ik dus echt goed... mijn hart bonkte als een gek, stond te schreeuwen en te tieren... ik hoop maar dat alles goed is met het kindje

ik was me zo geschrokken, de hond had veel chocolade binnengekregen en kon dus misschien wel sterven

2. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Van een keer uit je dak gaan zal je kindje niets oplopen hoor....Zeker niet als je al 14 weken bent. Wel oppassen dat het niet teveel voor gaat komen want stress is nou eenmaal niet goed.....
    Niet al te druk maken.

Gaat het weer goed met je hondje?

Groetjes Lysanne

3. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Hoi Lysanne

bedankt voor de geruststellende woorden, ik heb er de hele nacht over lopen piekeren! Over het algemeen gaat het wel goed met me en flip ik niet echt meer, als ik pissig word denk ik maar steeds niet doen je hebt een kleine in je buik haha en dat werkt wel :)

Met de hond gaat het zo ver ik aan haar kan merken wel goed, ben vannacht regelmatig gaan kijken, maar merk niks aan haar. Het scheelt dat het een grote hond is (kruizing husky/ witte herder)

Liefs Petra

4. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Oh jee.. De hond veel choc... Zal je vertellen die van ons heeft laatst een hele bult chocoladeletters weggewerkt.. En ook die banjert nog gewoon rond!. Heeft sterke maag!.

Je baby heeft er pas op het allerlaatst merk van als jij heel gestresst bent. Dan worden je bloedvaten wat smaller waardoor je baby dat ook iets merkt. Maar ook niet schokkend hoor!.
    En hartslag.. Mijn hartslag in rust is in de laaste weken tussen de 140 en 150 per minuut en ook daar doet de beeb het prima mee!. Het komt wel goed hoor..

Gaat het wel goed met je vriend als je daar zo tekeer tegen bent gegaan ;)

5. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Ik had de dierenarts gebeld en die zei dat we moesten komen als ze niet zou overgeven maar moesten het een uurtje aankijken, maar toen gaf Sky dus niet over en wij bellen en toen waren ze dus dicht :s tip: ruim chocolade altijd op hahahaha

Met mijn vriend gaat het wel goed hoor haha hij is mij gewend :p maar we waren allebei erg ongerust over de kleine vandaar... heb normaal pilletjes waardoor ik niet flip, maar het ging beter en mocht ik mee stoppen (nu al een jaar ofzo) maar nu ik zwanger ben word het allemaal beetje anders, maar pak geen pillen, ik heb altijd bij die dingen het gevoel dat het nooit goed kan zijn voor de kleine

Deel Deze Pagina