Hoi iedereen, Is dit nu herkenbaar, onze meid gaat 's avonds rond 19.30 naar bed. Nu is het 20.15 en ze ligt nog steeds te "lullen" wel gezellig natuurlijk maar mmmm volgens mij niet helemaal de bedoeling. Ze is wel moe wrijft in haar oogjes en snel huilerig...reden om naar bed te gaan. Ze slaapt dan wel langzaam in maar jeetjuh zeg... Ze heeft nog wel 2 slaapjes op een dag, zie even niet hoe ik dat kan aanpassen toch wel het idee dat ze beide nog nodig heeft! Is dit herkenbaar? Doeg doeg oogappel
Volgens mij wel prima hoor, misschien haar manier om lekker de dag te verwerken. Als ze het vervelend zou vinden, zou ze vast wel gaan brullen. Mijn dochtertje wil ook nog wel eens wat kletsen, maar meestal 's ochtends als ze wakker is, we horen gerust een half uur voor we haar eruit halen hele verhalen uit haar kamertje komen. Pas als ze er echt uit wil, gaat ze ons roepen. Sterker nog, ze wil helemaal niet gelijk uit bed gehaald worden als ze wakker is, maar rustig even wakker worden, ook 's middags. Haal ik haar er gelijk uit, dan gaat ze huilen en wil ze alleen maar op schoot met haar duim in de mond, dus ik laat haar gewoon lekker even liggen.
Heel herkenbaar!! Djenno brabbelt en zingt ook altijd nog even als hij 's avonds en 's middags naar bed gaat. Zolang hij niet huilt vind ik het prima, hij valt vanzelf wel in slaap. De ene keer na 15 minuten, de andere keer kan het wel tot drie kwartier duren voor hij in slaap valt. Het zal voor hem wel een verwerking zijn van alle indrukken die hij die dag heeft opgedaan.
Alyna doet dat ook vaak! Soms helemaal niet, soms 10 minuutjes en ik heb ook een keer een uur geweten. Maar zolang ze niet huilt laat ik der gewoon lekker liggen. Wij zijn trouwens met 1 jaar naar één slaapje gegaan, ze slaapt nu 's middags van 13 tot 15.30 a 16 uur.
OH wat heerlijk!!! Ik wou dat Djenno dat een keer deed!! Die gaat om 12 uur naar bed en slaapt hooguit tot 13:30 met mazzel!! Twee slaapjes wil hij niet meer maar meestal rond 15:30 is hij alweer moe. Als ik hem dan naar bed doe, wil hij niet slapen!
Hoi, ha, Thirza doet het NU al, Dat wordt nog wat dus, Maar hier dus ook, sinds de kiss behandeld is trouwens, dat ze hele einden wegkletst. Zowel bij het wakker worden, (vanochtend 3 kwartier en toen vond ik het maar eens tijd om mezelf bij elkaar te rapen, na een nacht met weer eens 4 voedingen ). Maar dus vanavond ook: om 6 uur is ze op bed gegaan. 't Was heel even jengelen en toen ging ze liggen kletsen. Werd het 10 minuutjes stil en daar ging ze weer. Om half 8 haar er uit gehaald en gevoed en daarna heeft ze nog een kwartiertje liggen brabbelen voor ze uiteindelijk ging slapen... Thirza maakt hier trouwens de meest geweldige geluiden dan: we hebben haar scheetgeluiden leren maken met haar tongetje en lippen, dus dat doet ze voortdurend, tussendoor blaast ze bellen, kletst ze er een eind op los en ligt ze te schateren. Echt zo grappig om naar te luisteren! Tja, en wat je eraan kunt doen... volgens mij niet zoveel. Kan moeilijk haar mondje dicht tapen, Ze valt vanzelf wel in slaap, dus blijkbaar is ze dan nog niet moe genoeg ofzo, (terwijl ze dan ook hier beneden wel jengelig is en vermoeidheidssignalen laat zien...). Maar ik denk dat ze al kletsend in haar bedje toch ook wel uitrust.
Hier ook een kletskous hoor. Meestal verbouwt ze ondertussen ook nog eens haar bed, Ik laat haar maar gaan, zolang ze de boel niet bij elkaar gilt vind ik het wel ok. Als ze ouder wordt verand ik dat gewoon in nog even lezen in bed en dan slapen. En sochtends ligt ze ook vaak nog te kletsen voordat ik haar eruit haal. Volgens mij vind ze dat gewoon lekker, want soms als ik te vroeg kom. Dan zegt ze doei, zwaait en gaat weer liggen. Dan pak ik haar wel als ze er wel uit wil. Denk dat je beter een babbelend kind kan hebben dan een huil drama. Dat was het hier een poosje terug.
Hier ook hoor.....Kai die "lult" echt nog wel een half uur voor dat ie gaat slapen....en ook als ie wakker word...vind t zo leuk...ik hoor de meest aparte geluiden door de babyfoon....hehe..hij heeft net aai poes geleerd....dus nu hoor ik een half uur lang....aaaaaaaaaai psssss aaaaaaaiiii psssssss....en dan lachen...hehe....
Misschien kun je hem wat later naar bed doen?(ik weet niet hoe lang/tot hoe laat hij slaapt 'snachts?)
Djenno gaat tussen 19:00-19:30 naar bed en is elke ochtend steevast rond 7 uur wakker. Dan blijft hij wakker tot 12:00 en dan gaat hij naar bed voor zijn middagslaapje. Tja.. en dan slaapt hij dus ook maar heel kort! Hoe laat gaan die van jullie naar bed 's avonds??