apneu

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Woezel 25, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Even een vraag; Ik ben (nog steeds) snotverkouden. Alleen merk ik de laatste tijd als ik slaap dat ik last heb van apneu. Zou dit kwaad kunnen voor de baby? Denk het niet maar goed....

Thanx alvast

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Apneu???

Gebruik je geen neusspray?

3. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jawel, alleen voor kinderen waar een beetje xylometzalyne in zit maar helpt maar even. Zoutoplossing heeft totaal geen effect. Halverwege de nacht is de neusspray uitgewerkt en wordt ik dus wakker van de apneu. En de die neusspray mag ook maar max 3 keer per dag...

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mss beter even je vk raadplegen of de huisarts.
    Vriendin van mij was ook erg verkouden en last van voorhoofdsholte,ze mocht inderdaad 3x de xylometozoline gebruiken en voor de rest alleen zoutoplossing.

Mss helpt stomen iets?

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

ik zou gewoon de HA even raadplegen. Het kan ook wat anders zijn. In de meeste gevallen merk je zelf niet dat je Apneu hebt. Je partner wel.En zul je hier voor een slaaptest moeten doen.

Net met man hele toer gehad van testen en onderzoeken, ook op vrdenking van slaapapneu..Toen we keer in het ziekenhuis waren voor mij hingen er folders. met zoveel vragen en als je 2 of meer met ja had dan moest je contact opnemen met de HA. uiteindelijk is uit het onderzoek gekomen. dat zijn neusholtes vernauwd waren en neusschot scheef stond. Dus hier moest hij aangeholpen worden. Alle dingen wat bij apneu hoorde had hij ook.. Maar door de operatie nu is het weg..

Succes.. erg vervelend ook..voor zowel jou als partner..

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx,

Melanie; Stomen helpt helaas ook niet. Het komt langzaam een beetje los maar ja, als je ligt is het altijd erger natuurlijk.

Spikkeltje: Ik heb er normaal geen last van, alleen nu ik zo verkouden ben én zwanger.

Zal inderdaad de VK even raadplegen, moet ik toch nog even bellen vandaag dus kan het meteen ff vragen

Deel Deze Pagina