Ontpillen of Zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door huisje, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Hallo,

Dit is mijn eerste keer hier. Ik heb zon belangrijke vraag zelfs de huisarts kan er geen antwoord opgeven.
    Misschien kunnen jullie mij helpen ? of hebben jullie dit al eens meegemaakt?
    Moet ik me hoop houden of gewoon meteen denken van niet ?
    Ik ben nu al 3 maanden gestopt met de pil.
    In de 1e maand. heb ik de pil 1 week geslikt en dan 2 weken niet en was ik ongesteld geworden.
    In de 2e maand. ben ik gewoon ongesteld geworden ( 28 novm. tot 4 dec ) en heb geen pil geslikt.
    In de 3e maand. ( nu dus ) ben ik nog steeds niet ongesteld. ik ben al 6 dagen overtijd. ik ben normaal altijd heel erg, regelmatig. maar dat komt voornamelijk ook door de pil.
    ik heb een test gedaan op dag 5 maar pakte helaas op negatief uit.
    we hebben gewoon altijd onveilig seks gehad. we zijn er niet zo heel erg mee bezig. maar we willen het wel.

Ik heb de huisarts gebeld en ze gaven aan dat ik maar moest wachten of ik ongesteld moet worden ? of dat ik misschien gewoon toch zwanger zou zijn.

Iemand ervaring hiermee ? is het ontpillen ? of misschien groeit er toch een kleintje in me ?

Soms krijg ik erg pijn aan me onderbuik en krijg ik een raar gevoel of steken ik kan het niet beschrijven.
    Mijn witvloed is geel/bruinachtig.
    Ik heb een dag gehad. alsof ik echt al aan het lekken was. maar toen ik naar de wc ging. was ik gewoon drijf nat van me witvloed..

Ik weet het ook niet meer.
    Ik wil niet teveel in me hoofd halen.
    Maar ik weet ook niet wat ik moet doen..

Iemand ervaring ? Let me know..

Groetjes,,

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Na het stoppen van de pil moet je cyclus het zelf gaan doen, dit kan soms wel een jaar duren! Dit kan zich uiten is niet menstrueren, onregelmatige of direct weer regelmatig. Dat je cyclus regelmatig was komt door de pil. Nu moet je lijf het naar al die tijd weer zelf doen. De kans dat je zwanger bent is niet uitgesloten. Wacht een week af doe dan nog eens een test is deze negatief dan ben je niet zwanger en is je cyclus nog niet de oude.
    Je kan helaas nu niet meer doen dan afwachten!

Imke

3. huisje

huisje Lid

7 jan 2012
    39
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Hoi Imke,

Helaas ik ben op de 9e. ongesteld geworden 3 dagen en de rest bruin.
    Toch heb ik nog steeds zware hoofdpijn. en heb ik moeten overgeven 3 dagen.. en heel erg veel slaap. maar misschien ben ik gewoon ziek

Nog bedankt voor de reactie

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

wat jammer. Misschien heb je wel gewoon de griep?
    Beterschap in elk geval!

Mirjam

Deel Deze Pagina