jullie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annekulpe, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb sinds anderhalve week zulke zere dijen word er snacht wakker van en weet me dan moeilijk een houding te vinden die wel lekker ligt! heb net t snurk probleem van manlief opgelost krijg ik dit :cry:

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik heb sinds maandag last van de binnenkant van mijn dijen. Het voelt als spierpijn.

Maar het doet niet zo erg pijn dat ik er wakker van word of dat ik niet meer kan lopen.

Heb je het allang?

3. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik heb er toevallig vannacht ook heel veel last van gehad,
    draaien ene zij dan weer de ander....vreselijk
    maar ik had dan ook wel een hele drukke dag gisteren dus eigenlijk heb ik dat de schuld gegeven...
    groetjes susanne

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    oo vreselijk ik heb deze week precies hetzelfde echt vervelend ik heb ook erg zere knieen jullie ook?

5. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Jaaaa! Ik ook! Van de ene zij op mijn andere! Wordt er niet goed van. Ik dacht misschien omdat ik op mijn dijen heel erg geroeid ben dat het daar door kwam..

6. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    ik heb ook van die pijnlijke heupen/ dijen. om gek van te worden. ik liep al bij de fysiotherapeut voor mijn rug en die neemt nu ook de dijen mee en ik moet zeggen dat dat bij mij wel helpt.
    heb je ook last van onrustige benen? daar heb ik wel ontzettend veel last van

hij adviseerde me om voor het naar bed gaan onder de douche of in bad te gaan. dan ontspan je de spieren en kan je in ieder geval gewoon in slaap komen.je kan ook even op je rug gaan liggen dat helpt bij mij ook. en ik gebruik het nachtelijke bezoek aan de wc om even de spieren te rekken, want het zijn je spieren die aan het rekken zijn door de zwangerschap.

misschien kan je dat proberen

succes liefs rianne

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb het nu al anderhalve week en ik heb verder geen last van mijn benen ofzo en op mn rug liggen gaat ook steeds moeilijker want dat doet dan best wel zeer, tis niet niks dat zwanger zijn!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee inderdaad, alles wordt zwaarder, :(

9. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ik krijg al last als ik ff door me knieen zak, of als ik wat uit een kastje wil pakken waarbij ik dan door me knieen moet.
    T is een zeurend gevoel en t maakt je moe.
    Ook heb ik last van me heupen en benen alles voelt zwaarder aan.

10. Ik merk het ook inderdaad. Ik krijg er vooral tegen de ochtend last van. Zo na 5 uur lig ik écht niet lekker meer. Mijn heupen doen dan echt zeer...En op mijn rug liggen is verre van comfortabel...dus vaak sta ik op tijd op en dan ga ik 's middags nog maar even liggen.
    Misschien komt dat doordat het bekken zich aan het voorbereiden is op de bevalling? Dan wordt alles wat breder. Bij mij tenminste wel :(

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik heb er ook last van, lig de hele nacht te draaien, mn buik van de ene naar de andere kant zwiepend :) Op mn rug liggen kan ik helaas al jaren niet, dus moet wel op mn zij. Wat ik op internet heb gevonden is dat een kussen tussen je benen zou moeten helpen, bij mij helaas niet....

12. Niro

Niro Lid

15 feb 2007
    37
    0
    0
    Student
    Oudenbosch
    Hi,

Ik heb jeuk aan de binnenkant van mij dijen.
    Dat is ook erg vervelend, soms ben ik bang dat ik mezelf open haal.
    Het is zo vreemd heb steeds op dezelfde plekken en altijd s nachts.
    Het is wel wat anders dan bij jou, maar ook vervelend.

Niro

13. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ook de jeuk ken ik! maar dan op mijn scheenbenen en eigenlijk ook alleen maar in de nacht!

Deel Deze Pagina