frambozenblad capsules

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sannuh1988, 28 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannuh1988

11 jun 2014
    47
    0
    0
    Iemand hier ervaring mee??

Bijgevoegde bestanden:

2. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    hahaha ja ik.

Toevallig net een topic geopend omdat ik ze niet meer kan vinden.. Waar heb je ze vandaan? Of wat is het merk? Dan google ik even (kan het net niet lezen van de foto).

Ik heb het vorige zwangerschap ook gebruikt. Van week 36 tot week 37. Ben toen gestopt omdat ik in die week veel vocht begon vast te houden en dit een bijwerking kan zijn van framboosblad.
    Maar met 38 weken volledig verweekte bmm, 3 cm ontsluiting, goede bevalling gehad (5 uur) en minimaal bloedverlies, iets van 200 ml ofzo.. Na de bevalling maar een week bloedverlies gehad wat volgens de kraamzorg mevrouw weinig was (kon volgens haar zelfs tot wel zes weken duren!).
    Dus in principe alle voordelen gehad die ze aan framboosblad toeschrijven (goede rijping baarmoeder, vlotte bevalling en weinig bloedverlies tijdens en na de bevalling).
    Of dat komt door mazzel of door die capsules is een tweede he, dat weet ik niet ;)

Maar wil het deze keer dus gewoon weer proberen, wie weet ga ik deze keer geen vocht vasthouden.

3. Sannuh1988

11 jun 2014
    47
    0
    0
    Hoihoi,
    Fijn dat alles zo goed is gegaan door de capsules. :) hoop dat het bij mij ook vlot zal gaan, ben nu 37+2

Ik heb deze tabletten vandaag gehaald bij de tuinen (in maastricht) weet niet waar je woont maar volgens mij kan je ze gewoon bij alle tuinen kopen :)

4. Sannuh1988

11 jun 2014
    47
    0
    0
    Waarom waren die dan uit het assortiment gehaald??
    dadelijk zijn ze schadelijk? dat zal toch wel niet zijn eh

5. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik wil het ook graag proberen, maar ik ben zo bang voor vocht vasthouden. Ik ben al twee keer medisch bevallen door hoge bloeddruk.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier wel gebruikt 2x, maar heeft geen verschil gemaakt met de andere bevalling wat betreft herstel of eerder op gang komen etc.

7. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb ze ook gebruikt tijdens 2e zwangerschap.
    Bij de 1e ZONDER capsules rond 38 weken al 2cm ontsluiting, bevallen met 39+1.
    Bij de 2e MET capsules met 40 weken nog potdicht. Bevallen met 40+5.
    Ook geen verschil qua sneller bevallen / minder bloedverlies / beter herstel. Dus puur toeval of het werk lijkt me.

Deel Deze Pagina