pijnlijke steken? schopjes of weeen??

Discussion in 'Zwangerschap' started by ydNEW84, Mar 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

Sep 19, 2015
    326
    1
    0
    Vandaag ben ik 30 weken zwanger en al een paar weken heb ik zo veel last van pijnlijke steken onder mijn buik. Ik twijfel of dit de schopjes zijn of dat het indalingsweeen zijn??

Het doet echt best zeer en ik moet regelmatig AUW! roepen...

Zou dit idd weeen kunnen zijn of is het toch de kleine die de boel bont en blauw schopt?

2. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,027
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Waarschijnlijk wordt je bont en blauw getrapt, maar ik zou eventjes met de verloskundige bellen, beter een keer te veel gebeld dan te weinig.

3. Martinelli

Martinelli Actief lid

May 4, 2015
    352
    13
    18
    Ik denk idd ook dat je als levende boksbal gezien word :D ik loop al rond met een gekneusde rib haha

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Ik denk indaling, dat voelt alsof je een stroom stootje krijgt of een mes in je .... Hahaha! Kan t niet mooier omschrijven.

Weeën voel je wel echt, dan weet je t verschil wel. Die houden vaak lang aan en maken je hele buik hard.

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

Apr 25, 2015
    1,534
    107
    63
    Ik voel die steken vooral als ik te veel heb gedaan die dag. Het zijn bij mij absoluut geen trappen van de baby, maar echt mijn banden ed. Voor mij echt een teken dat ik rustiger aan moet doen.

6. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

Sep 19, 2015
    326
    1
    0
    Ja het zou kunnen hoor.. de echte weeen zou ik wel herkennen, dit is de 3e namelijk :) maar ik kan me die scherpe steken niet herrineren.

Ik gok toch indalingsweeen... heb 1 april weer een afspraak dus zal het meteen even navragen :)

7. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Bij mij voelden indalingsweeen altijd als scherpe steken onderin mijn buik. Kan soms gemeen zeer doen. Bij twijfel inderdaad even bellen.

Share This Page