Hoi dames, Ik vraag me steeds af wat normaal is qua afscheiding tussen ei en nod. Op internet zijn er veel dingen over te lezen eigenlijk staat nergens duidelijk hoe afscheiding eruit ziet bij een zwangerschap of wanneer het niet gelukt is. Vaak staat er alleen hoe het slijm is voor ei en rond ei en dat het daarna anders is. Ja anders.. maar hoe anders? Hoe is het slijm als je wel of juist niet zwanger bent? Dus mijn vraag, kan iemand me goede informatie geven of hoe het slijm is wanneer je wel zwanger bent, of juist wanneer je niet zwanger bent tussen ei en Nod?? Of kun je aangeven hoe jou slijm was en was je uiteindelijk zwanger?
Hier had ik totaal geen slijm/afscheiding toen ik zwanger bleek te zijn. Normaal had ik na mijn eisprong altijd veel last van witte afscheiding.
Ik merkte niks anders aan mijn afscheiding rond NOD. Pas na een paar weken zwanger te zijn merkte ik dat het meer werd dan anders.
weinig tot geen afscheiding net voor NOD is dus een goed teken??!! Dat zou mooi zijn Volgens mij is het bij de eisprong dat het slijm best wel doorzichtig wordt en heel erg slijmerig (echt van die draden zeg maar)
Ik kan me v m'n eerste heel duidelijk herinneren dat t wat gelig was. Maar geloof dat dat van urine komt (of niet)? Dus witte afscheiding die wat gelig opdroogt door urine. Niet bijzonder veel of weinig vlak voor nod. Bruinverlies had ik toen niet.
Ja rond ei is het slijmerig en paar dagen voor NOD is het vaak droog, dat weet ik en staat ook overal wel beschreven. Maar juist tussen die periode ben ik benieuwd naar
Hier na ei de ene keer droog, de andere maand weer waterig, dan weer melkachtig. Geen peil om op te trekken. Telkens niet zwanger. Toen ik zwanger bleek (de laatste keer) had ik melkachtige afscheiding. Dun en wit dus.
Ik ben ook benieuwd of er uberhaupt iets over te zeggen valt. Ik zit er nu ook tussenin en heb wel meer afscheiding dan normaal. Geen idee of het iets moet betekenen en wat dan ehehe
Hier heb ik vlak na ei altijd iets meer.. misschien 3-4dagen daarna heb ik bijna niks meer een paar dagen en dan wordt ik ongesteld
Het is bij elke vrouw weer anders, ik had na de ovulatie altijd ee beetje creme-achtig en brokkelig/plakkerig, en voor de menstruatie kurkdroog. Toen ik zwanger bleek had ik past van veel waterige afscheiding voor NOD dag
Volgens mij is het echt verschillend per persoon, ik heb altijd de week na mn menstruatie room/wit afscheiding, na mn eisprong ben ik altijd kurkdroog tot een week voor NOD dan word het weer dat room witte. Toen ik vorige maand zwanger bleek, bleef ik die week voor NOD ook droog. (helaas is dit een miskraam geworden met 5wk) Maar volgens mij hebben veel vrouwen na ei een week roomwit en droog een week voor de NOD (dus tegengestelde van wat ik heb)
Ja dat hoor ik nu inderdaad meer, roomachtig wit en paar dagen voor nod droog. Ik heb dat nu dus ook. Jammer dat daar dan weer geen lijn in te trekken is en rond ei vaak hetzelfde is bij vrouwen
Irritant he.. Maar ja helaas zijn we geen robots die allemaal hetzelfde geprogrammeerd zijn.. pff was het maar zo simpel