Voor mijn jongste op zoek naar een hoogslaper. Wel echt een hoogslaper maar niet te hoog ivm niet zo hoog plafond . De stuva van Ikea valt hierdoor af. Heb de Jurre van Leenbakker op het oog, de paar reviews zijn ok, van hun andere hoogslapers niet Lifetime vind ik echt te duur, budget is toch wel max 600 euro.
Mijn oudste heeft er een van beter bed: https://www.beterbed.nl/producten/617600-hoogslaper-puck?channable=e7305.NjE3NjAw&gclid=EAIaIQobChMIkIfJtrS-2QIV7rftCh3esggGEAQYASABEgJvF_D_BwE Maar dan nog met bureau eronder.
Wij hebben via de scheepstimmerman gekocht. Wilde een stoer bed van steigerhout: http://www.descheepstimmerman.nl/steigerhouten-meubelen/steigerhouten-hoogslapers Ze waren ook redelijk flexibel in hoogte. Dingen kunnen hoger en lager gemaakt worden.
Ow haha wij hebben de stuva dus daar heb je niks aan. Als ik die jurre zie kan ik mij niet voorstellen dat die lager is dan de stuva. Maar dat zal wel vertekenen dan op de foto.
Ziet er goed uit. Hier zit ook een bedrijf dat meubels maakt van steigerhout, zal daar ook eens even kijken.
Vanaf het matras tot het plafond zeg maar scheelt het zo'n 5 cm denk ik. Niet veel maar misschien net het verschil tussen hoofd stoten of niet
Dat van de hoogte dacht ik ook meteen Hoe hoog is je plafond? Want vind m helemaal niet hoog en hij is echt heel fijn en super stabiel.. Matras is op 1,60 hoogte mss? Andere van Ikea is nog hoger.. ook gehad, maar die vind ik erg instabiel.
Ja is een heel mooi bed. Hoewel wij toch net een iets andere hebben zie ik nu. De trap staat bij mijn dochter een beetje schuin. Is een heel stevig bed. Ze heeft er al een paar jaar plezier van.
Lifetime via marktplaats? De naturel en de whitewash zijn iig massief hout (de witte is deels mdf, die zou ik niet nemen).
Wij hebben van leenbakker de Leon. Een middenslaper. Niet te hoog en toch kastruimte en bureautje. Er onder kan een hut of bergruimte gemaakt worden.
Deze hebben ze niet meer volgens mij. Maar een middenslaper is denk ik wel echt te laag voor een bureau?