Wie hier nog meer griep? Hier begon het zondag overal spierpijn, en nu nog niet fit. Zoontje had ook flinke koorts maar die lijk gelukkig op te knappen gister kwam vriend ook ziek thuis.
Hmm hier wel overal spierpijn gister.. Maar nu weer redelijk fit. Wel moe... Maar ik heb goede hoop dat ik het heb afgeslagen. In de klas net telde ik overigens wel 6 lege stoeltjes... Je bent dus duidelijk niet de enige.
Ik hoorde het idd ook al veel om me heen, schoonmoeder ook al ziek geweest schoonvader+vriendin ook. En nu wij alle 3.
Mijn zoontje van 10 maanden is gisteren begonnen met overgeven en diarree dus zal het noro virus (buikgriep) wel zijn. Tot nu toe blijft alles erin.... Beterschap!!!
Hier ook. Begon afgelopen donderdag bij mij met iets verkouden. Vrijdag ziek thuisgebleven van werk en hele dag geslapen, net als zaterdag. En nu nog energieloos en nog erg vol. Zonet bij HA geweest, maar kwestie van uitzieken. Hoorde gisteravond op het nieuws dat er ook een griep epidemie is. Dus er zullen veel mensen ziek zijn. Mijn vriend is ook al een dikke week erg verkouden en niet fit.
Hier ook raak...mn moeder is vorige week begonnen, inmiddelds vader, zus, neefje, mijn zoontje en ik ziek... Heb spierpijn, hoofdvol, koorts..
griep wat is griep, met griep zit je niet op ZP (sorry ) maar inderdaad wij zijn ook alle 3 niet fit geweest, zo noem ik het, alles pijn flink verkouden zoonlief nog oorontsteking erbij, hoge koorts alle 3, en ik lag toen echt heel de dag in bed, en had geen puf voor de computer, maar zelfs dan noem ik het nog niet een zwrae griep, met een dag of 3 begon ik weer op te knappen, en zoonlief is gelukkig ookweer beter, en manlief is ook weer opgeknapt. maar goed er heerst inderdaad een lichte griep epedemie, was vorige week al op het nieuws. beterschap
Hier ook gisteren uit het niets misselijk, spugen, hoogdpijn, spierpijn en alles wat erbij hoort. Vandaag met vlagen misselijk en futloos. De was ophangen is al teveel. Dus weer lekker mijn bedje ingedoken.
Hier begon het, het weekend voor oud en nieuw en ben nu eigenlijk nog bezig (verkoudheid, droge hoest). Ondertussen mijn vriend aangestoken en mijn zwager .
Wij hebben de hele kerstvakantie met z'n allen in de lappenmand gezeten, en ook nu nog. Geen idee of het griep is, wel paar dagen koorts, en wekenlang hoesten, veel slijm en snot. Geen misselijkheid (wel soms spugen van het hoesten). Ik denk dat ik nu bronchitis heb, en als die benauwdheid erger wordt ga ik toch maar eens naar de huisarts. Heb geen zin in longontsteking...
het is inderdaad voooral die stomme hoest die heerst, en die is hardnekkig, manlief hoest al 4 weken, ik zelf nu 2 weken. mijn pa, schoonpa hoesten ook bijden al een paar weken. huisarts noemt het een flink verkoudsheisvirus. mensen noemen het al snel griep.
Je hebt geen griep kan ik je vertellen... Als je griep hebt, ligt je minimaal 1 week volledig plat in bed, kan je niets en wil je niets en zit je zeker niet op ZP. Met griep ben je echt twee weken onder pannen. Maar je voelt je duidelijk bepaald niet lekker en dat is vervelend! Veel beterschap ermee! En ook voor de rest van je gezin.
Las net dat de Mexicaanse griep ook weer rond gaat. Dat kan flinke luchtweg problemen geven. Oudste was hier met kerst ook ziek, hoop maar dat de jongste telg er niks van mee krijgt.
Hier ook een die zich niet fit voelt en lijkt erger te worden jongste is ook niet fit. Vooral het moe zijn is vervelend maar goed gaat wel weer over gewoon doorgaan