Hoi dames, Ik zit vandaag op 3 DPO en heb pijnlijke borsten. Zou dit al iets kunnen betekenen? Verder heb ik geen kwaaltjes.
Ik heb vaak een paar dagen na mijn eisprong ook pijnlijke borsten. Dus in mijn geval is dat niet een specifiek teken ofzo. Het kan een teken zijn, maar het hoeft niet. Je zit nog maar heel kort naar je eisprong en als je dingen wilt voelen die wijzen op een zwangerschap dan gebeurt dat vaak ook. Je lichaam kan je goed voor de gek houden, weet ik uit ervaring.
Heb altijd pijnlijke borsten tussen mijn eisprong en menstruatie gehad en de maand dat ik zwanger was had ik nergens last van dus wil helemaal niks zeggen.
Ik sta er vrij nuchter in. Het zou helemaal geweldig zijn als ik zwanger ben maar ik ben er niet 24/7 mee bezig. Ik voel dus niet wat ik wil voelen, ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Enkele dagen voor mijn laatste menstruatie kreeg ik enorm last van zijn borsten dus wist dat mijn menstruatie eraan zat te komen. Deze pijn in mijn borsten overviel mij namelijk omdat ik dat niet had verwacht rond deze tijd van mijn cyclus.
Heb hier pas een topic over geopend (dit is toch onmogelijk) ik heb sinds 2 dpo ongelofelijk zere borsten. Zo zeer dat ik er 's nachts wakker van werd en met een aaahbra (zo'n bh van de action) heb geslapen. woe/do is mijn NOD en heb nu lichte streepjes op de kv Het zou dus goed kunnen.
Dat is wel super nieuws zeg! Ik ben voor mezelf niet te enthousiast, wil eerst het bewijs in handen hebben . Mijn borsten doen inderdaad bij het minste of geringste zeer, ben benieuwd hoelang dat aanhoudt. Mijn vorige cyclus duurde 33 dagen, zit nu op dag 19 dus heb nog wat dagen in het vooruitzicht..
Hoi Yvet, hier ook last van pijnlijke borsten al vanaf een dag na de eisprong. Normaal begint het bij mij enkele dagen voor de menstruatie, maar dit keer dus erg vroeg. Weet dus ook niet wat ik er van moet denken. Het topic van Mamabri geeft me in ieder geval hoop haha. Ik wil mezelf ook niet gek maken, maar zo nu en dan denk ik wel van zou het dan toch? Wanneer is jou nod?
Ik heb altijd zere borsten tussen ei en ongesteldheid. Nu deze ronde nog nergens last van! Als jij er nooit last van heb zo vroeg na je ei maar pas een paar dagen voor je ongi, kan het wel wat betekenen maar zoals je zelf ook zegt je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden! Hoop voor je dat het positief is!
Jij ook al, wat hormonen al niet kunnen doen De pijn in mijn borsten is alleen maar erger geworden. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. Mijn vorige cyclus was 33 dagen. Op 24 september ongesteld geworden, donderdag 9 oktober had in mijn eisprong (ik weet dat bijna zeker omdat ik de woensdagavond migraine had en donderdag zo'n 5 uur hevige buikpijn). Wanneer dan mijn NOD is..? Is dat niet 14 dagen na je ovulatie?
Ja gemiddeld is dat 14 dagen. Dan zou je nod de 23e of 24e zijn. Mijn nod is de 21e. We moeten dus nog even wachten. Ben benieuwd