griep

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lot33, Mar 6, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lot33

Lot33 Actief lid

Jan 29, 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn man heeft de griep :( .. Nu lees ik overal dat de vruchtbaarheid dan aanzienlijk vermindert.. iemand hier ervaring mee? en misschien een positief verhaal :) of moet ik er rekening mee houden dat het hierdoor de komende maanden moeilijk gaat worden.. ik ga nu eigenlijknpas de eerste echte ronde in dus zou heeel jammer zijn..

2. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Dat vroeg ik me ook af. Vriendlief ook al een hele week grieperig. Weet trouwens niet of hij koorts heeft gehad.
    Dinsdag moet hij z'n zaad inleveren en wordt dan getest. Maar vraag me af als de uitslag dan niet goed is of dat dan komt omdat hij grieperig is geweest.

3. Lot33

Lot33 Actief lid

Jan 29, 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    zou ik in ieder geval wel even vermelden... ik ben wel benieuwd wat ze zeggen...

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zou je er zelf wel voor open staan als je flink de griep hebt? Ik ben zelf begin van het jaar ziek geweest en of het nou zou lukken of niet, mn hoofd stond echt niet naar vrijen op dat moment. Bed = slapen. Maar ik hoop wel dat je manlief snel opknapt want om zo'n reden een ronde missen is niet fijn. Gelukkig begin je net, maarja dan is het ook nog moeilijk om even te wachten.

5. Lot33

Lot33 Actief lid

Jan 29, 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee haha zeker niet.. en ook niet met een zieke man maar ga ervan uit dat hij volgende week wel weer beter is ;)
    maar als ik het internet moet geloven is een man na een griepje 3 maanden vermindert vruchtbaar... dus vandaar mijn vraag...

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja het kan invloed hebben.

Maar; je zit in de eerste ronde. De kans dat die gelijk raak is is natuurlijk niet heel groot. Rustig ademen en lekker je gang gaan ;) het gebeurd vast snel genoeg.

7. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Ja zal het even melden idd. Ik laat het je weten. Is pas aan het eind van de maand hoor ;)

8. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

Feb 8, 2016
    298
    4
    18
    Ik zit in identiek dezelfde situatie momenteel. Vriend heeft hier ook de griep. Wellicht wel op zijn laatste dagen, maar natuurlijk net vandaag zen positieve ovulatietest! :( Zijn hoofd staat helemaal niet naar vrijen momenteel, waardoor we gegarandeerd deze ronde missen :( :(
    Ik weet niet hoe ik hem kan proberen overtuigen. Heb hem al verteld over ovulatietest maar trekt zich daar niks van aan :(

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Als een man koorts heeft gehad, dan hebben zijn zaadjes een opdonder gekregen en duurt het drie maanden voordat het weer goed is opgebouwd.

Zet je man aan de vitaminepillen en paracetamol en hopelijk blijft de koorts beperkt.

10. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

Jan 23, 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier had mijn man in december flinke buikgriep met koorts. Een week lang.
    En januari zwanger geraakt. Ik geloof er dus niet in dat het zaad hierdoor zo slecht is geworden dat er drie maanden voor nodig is om weer goed zaad te hebben. Geloof niet alles wat je op het internet leest, het zal allemaal wel meevallen ;)

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het is niet iets wat je op het internet leest. Het is bewezen en compleet waar.

Maar, als jou man onwijs veel zaad heeft, dan kan het best dat het gewoon lukt.

Zoals wij, wij lopen in het ziekenhuis omdat mijn man maar 0.1 miljoen aanwezige zaadcellen heeft. Als hij flinke koorts zou krijgen dan blijft er niks meer over. Omdat hij ookal onwijs weinig heeft.

Absoluut geen lariekoek. Jij hebt alleen geluk :)

12. Star87

Star87 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,309
    264
    83
    Female
    #12 Star87, Mar 7, 2016
    Last edited: Mar 7, 2016
    Mijn vriend is afgelopen november en januari getest. 2x een hele slechte uitslag. Die dag dat wij het voor de 2e keer te horen kregen was mijn eisprong, smorgens dus nog even geklust en dat terwijl mijn vriend ook ziek was, maar we probeerden het gewoon.
    Smiddags dus de uitslag dat we door verwezen konden worden.
    2 weken later bleek ik gewoon zwanger. En dat terwijl hij ziek was! Het is ook echt raak geweest van die keer, want daarvoor moesten we een paar dagen wachten omdat hij zaad moest inleveren. Het zaad wat dus was ingeleverd was slecht, en 2 dagen later met mn eisprong goed. Je kunt niet zomaar zwanger worden van enorm weinig zaadjes, en ook nog ziek bent.
    Helaas heb ik vorige week een miskraam gehad met bijna 7 weken.

Waar het allemaal aan ligt, geen idee. Heb hem al wel wat maandjes ervoor aan de vitaminen pillen gezet.
    Wij laten in ieder geval geen ronde voorbij gaan als er een zieke is;)

Share This Page