Griep

Discussie in 'De lounge' gestart door Babbs, 18 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Hier ook ziek sinds zaterdag, vandaag temp rond de 38.5 zoon had gister ook koorts, hopelijk zijn we snel beter.

2. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Bij mij is de koorts gelukkig weg, maar de keelpijn is nog vreselijk aanwezig :( au.. en ook nog hoesten erbij nu. Nog pijnlijker, maar ik ben wel blij dat die koorts weg is...
    Sterkte ermee allemaal !!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Onze zoon werd vorige week maandag ziek en ik vorige week dinsdag. 4 dagen op bed ( 2 dagen koorts) en nu nog steeds weinig tot geen energie.

Vanmiddag naar de supermarkt hier om de hoek gelopen en terug. Daarna moest ik 2 uren op bed liggen.

Maar het gaat wel elke dag iets beter.

Hier kwam het met een beetje hoesten. Ineens kwam de koorts. Hoofdpijn en heel veel niezen. Mijn man ook erg moe en keelpijn maar verder geen koorts.

Ben wel benieuwd welke griep variant het is.

4. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oh ben dus niet de enigste zie ik haha .
    Hier sinds gisteren griep , momenteel 31 weken zwanger dus het valt me echt zwaar momenteel ..
    koorts , hoofdpijn , keelpijn , slapen wil niet ,niks wil momenteel voel me echt zooooo ellendig en ben er nu al helemaal klaar mee :(
    Probeer heel veel water en thee te drinken en mijn eten bestaat momenteel al twee dagen uit fruit ..
    Ik ben echt nooit ziek , waarom nu ..

5. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ik ben donderdag ziek naar huis gegaan en heb 3 dagen plat gelegen.. Koorts is weg maar ik houd zo een rare kriebel in mijn keel.. Slaap nog steeds amper en blijf flink verkouden, in elk geval morgen nog even uitzieken. Ben ook nooit ziek dus dit was even een flinke domper..

6. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Hier ook het half gezin ziek, 41 graden koorts, spugen, keelpijn, hoofdpijn, spierpijn alleen maar ellende. Zie net iemand schrijven goed uitzieken maar hoe doe je dat met een kind? Zes dagen hoge koorts achter de rug, vandaag nog verhoging maar wel nog keelpijn, spierpijn enz wil morgen naar school maar vraag me af of het niet te vroeg is :(

7. JChris

JChris Actief lid

22 feb 2015
    324
    66
    28
    Ja. Ik ook vanaf zaterdag met koorts en spierpijn en keelpijn op bed. Kan mij niet heugen wanneer ik voor het laatst de griep heb gehad! Hopelijk voel je je morgen weer goed! En ik ook :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik zou goed uitzieken en niet te snel weer beginnen. Wij hebben deze week gelukkig vakantie. Maar anders had ik onze zoon ook zeker nog thuis gehouden.

Goed uitzieken wordt onderschat.

Deel Deze Pagina