Griep

Discussion in 'De lounge' started by Followyourdreams, Sep 29, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

Jan 10, 2018
    1,178
    651
    113
    Het heerst weer ! Wie ook getroffen en voelt zich net zo slecht als mij ?

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,449
    1,036
    113
    Female
    Mijn 2 kinderen wel sinds vannacht. Beide hele dag koorts boven 39.5 gehad....
    Beterschap!

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

Dec 22, 2016
    4,773
    3,116
    113
    Female
    Eerst mijn vriend, nu onze zoon.. En ik voel hem ook aankomen, keelpijn begint. :|

4. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    De oudste voelde zich 1,5 week geleden niet goed. De juf belde of ik 'm aub op wilde halen en nu begint de jongste. Snotterig, waterige ogen, hoesten. Gelukkig is hij nog altijd even vrolijk en drinkt voldoende. Beetje jammer dat morgen mijn 1e werkdag weer begint nu hij zich niet lekker voelt.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,196
    23,281
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier nog niemand in mijn omgeving en op werk valt het ook nog mee, ben doktersassistente.

Zulema likes this.
  6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    griep gelukkig nog niet.. virusjes wel. Man begon er mee. Vooral last van zijn keel. Dochter gisteravond ook ineens... hoop dat het gauw over is; woensdag gaat ze kamp!

DQueen likes this.
  7. Jet2018

Jet2018 Niet meer actief

Vorige week het hele huis besmet met een of ander virus. Buikpijn, misselijkheid, keelpijn en enorm hoesten. Maar dat is geen griep denk ik. De oudste had een dag flinke koorts erbij dus die is thuis gebleven van school.

8. DQueen

DQueen Niet meer actief

Hier is dochter al een dag of 10 bezig. Maar geen griep, eerder een flinke verkoudheid. Koorts, hoesten, keelpijn, snotterig.

9. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,783
    7,372
    113
    Geen idee of het echt griep is, maar dochter is de week voor de zomervakantie gaan hoesten, de tweede week na de zomervakantie kreeg ze er zelfs elke dag koorts bij, en is een paar dagen thuis geweest. Nu is het weer wat weken later en eindelijk is ze klaar met hoesten.
    Zoon heeft een week gehoest, en nu is de jongste begonnen. Maar, tot nu toe, is het bij de jongens zonder koorts. Man was vorige week 1 dag flink ziek, koorts, alleen maar slapen, maar het was na 1 dag over. En ik heb weer eens nergens last van :D Dat is vaak zo, gelukkig maar :)

10. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,488
    113
    Hier waren we eerst allemaal 1 tot 3 dagen aan de buikgriep, met koorts, zere spieren, sindsdien zijn de kinderen aan het hoesten en heb ik mn kop vol snot.
    Op de school van mn kinderen zijn heel veel kindjes en ook juffen met dezelfde buikgriep. (Zal wel een soort norovirus zijn, en dat de andere ziektemakers, die van de verkoudheid, lekker doorzetten als je wat zwakker bent)

11. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,271
    5,871
    113
    Female
    Hier vorige week last van gehad en 2 dagen op bed gelegen. Nu weer op de been en aan het werk, maar nog wel snotverkouden. Verder voel ik me weer prima.

12. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

Jan 10, 2018
    1,178
    651
    113
    Och jeetje dan lijkt het bij jullie allemaal meer verkouden i.p.v. buikgriep , ga me steeds meer afvragen of het nou kwam van het etentje avond er voor of gewoon buikgriep ?
    Zaterdag avond uit eten geweest en die nacht van zaterdag op zondag hevig begonnen met braken .. daarna ook nog diarree , vandaag voel ik me een dweil maar houd wel weer eten binnen , wel maag kramp als ik eet en drink

13. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

May 13, 2019
    1,934
    2,777
    113
    Female
    Zelf niet, maar de kinderen zijn allebei al een week aan het snotteren en hebben af en aan koorts.

14. PeAn

PeAn Niet meer actief

Een week of 3 geleden begon ik met een flinke keelontsteking. Inmiddels zijn alle kids gevolgd en kregen enkele er ook buikpijn bij. Enkele dagen koorts en vooral heel hees en veel hoesten.

Man heeft de minste klachten gehad.

Jongste is momenteel nog erg hees en hoest flink maar geen koorts meer!

Beterschap voor iedereen die te klos is.

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,660
    27,306
    113
    Female
    Ik had de hele nacht dilemma, ga ik op de wc zitten of ga ik knielen.... Emmer stond nl beneden nog dus beide was geen optie. Uiteindelijk helaas bed ook nog volledig ondergespuugd...

Nu emmer trouw naast mij. Kan ik zo op de wc zitten met emmer voor mij. Ik lig op bed van mijn zoon nu, tenminste fris bed met waterdicht zeiltje

16. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Nee echte griep niet gezien nog.

Wel verkoudheid en keelpijn.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Dat was vast geen griep.

Evanesco and DQueen like this.
  18. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,271
    5,871
    113
    Female
    Dat denk ik wel, keelontsteking, overgeven, spierpijn, hoofdpijn, verhoging, hoesten, alle ellende bijelkaar. 2 dagen op bed gelegen en de rest van de week op de bank doorgebracht. Na een week thuis weer aan het werk.

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier helaas ook. Laatste keer dat ik echt koorts had was 11 jaar geleden i de kraamperiode van mijn zoon (hoge koorts en zeer heftige borstontsteking)
    Zaterdag overdag voelde ik mij al steeds warm. Nog het nieuwe bed van mijn jongste zelf in elkaar gezet en 2 uur later slaat het ineens om. Heb ik hoge koorts,trillen, keelontsteking (kan amper praten en slikken), flinke spierpijn etc... Nu lig ik nog steeds met hoge koorts in bed :(

20. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,886
    5,181
    113
    Home
    Wij alle 5
    Maar mijn man heeft natuurlijk echte mannengriep en zit tegen een zh opname aan :|;)

Share This Page