nog steeds blaasontsteking

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mamajanneke, Feb 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    hallo,

ik had in dec. last van blaasonsteking en heb hier 2 x een kuur voor gehad.
    in jan. zwanger geraakt en ben nu al weer met de 2e kuur bezig. de eerste weet ik de naam niet meer van, deze was kort, 4 dagen.
    en nu een lange van 14 dagen. furitonol ofzo iets.
    nu ben ik een tablet vergeten en helaas nu sinds vandaag weer acuut pijn bij het plassen.
    ik moet nog 4 tabletten slikken.
    ik maak me toch wel erg veel zorgen hier om.
    ik slik nog foliumzuur, vit. c drink veel water en sinasappelsap en hou t goed schoon.
    ook heb ik inmiddels een schimmelinfectie en heb hiervoor ook tabletten, maar die mag ik pas gaan gebruiken als deze ab kuur af is.
    nu vraag ik me toch af hoe het kan dat dit steeds terug komt en al die medicatie, kan dit schade geven aan ons kindje?
    ik heb al een kindje verloren aan een hartafwijking en ben zo bang dat dit weer gebeurt door al deze medicijnen.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mama van janneke,

Wat vervelend zeg! Dit is wel een reden om het verder te laten onderzoeken. Is de urine ook al op kweek gezet? Misschien moet je je laten door verwijzen naar een uroloog dan kan je blaas even goed onderzoct worden. want dit is niet prettig.
    De antibiotica kan geen kwaad voor het vruchtje, maak je daar geen zorgen om!
    Sterkte Imke

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    imke, dank je wel voor je reactie.
    het is nog niet op kweek gezet.
    ik zal dit morgen aan de assistente vragen en tevens weer urine mee nemen. ik heb nu de kuur af...
    het is sowieso de bedoeling om na de bevalling naar een uroloog te gaan, omdat ik echt chrionisch blaasontsteking heb en altijd 2 of 3 kuren moet eer het verholpen is.

ik ben blij om te horen dat de ab geen kwaad kan, want juist dat maakt me ongerust.
    maar ik zal proberen me minder zorgen te maken. (moeilijk hoor)

Share This Page