Mijn dochter heeft geen norovirus, maar is wel ziek Vreselijk hoesten en snotteren en sinds vanochtend heeft ze 39,8. Dus ook gezellig heel de nacht op gelopen. Peeetje: ik werk ook in een zkh en bij ons valt het nu nog mee gelukkig, ze gaan bij ons ook meteen in isolatie.
Ik heb geen buikgriep, maar ik slaap al wel 2 nachten op de bank omdat ik anders mn vriend wakker houd. En elke morgen rond half 7 krijg ik echt een heel erge hoestbui en dan ben ik wakker. Mn ribben doen nu ook echt zeer van het hoesten. Ik weet niet of ik koorts heb of zo (volgens mij niet), maar ik denk dat dat hoesten nog niet over is helaas. Liefs, Duveldraakje
bij ons is het echt heel erg, emmertjes met bleektabletten worden op de toilet gezet zodat bij elk bezoek je hem zelf moet schoonmaken echt verschrikkelijk, en aangezien de schoonmaak staken een hele week als ze niet hun zin krijgen dan staken ze hierna 3 wkn, dan krijg je pas virussen. een mrsa kamer word al bijna niet schoongemaakt belachelijk he :
Jeetje, ik hoop niet dat het bij mij zover komt. Mijn vriend is nu ons nieuwe bed aan t ophalen en ik denk dat ik die vanmiddag maar eens even ga uittesten. Hopelijk kan ik dan een beetje bijslapen! Liefs, Duveldraakje
Ik heb het ook.... wordt er helemaal niet goed van. Arme chantal! Ik hoop inderdaad voor je dat het optijd over is.
Mijn zoontje had dat virus denk ik ook, begon met hoofdpijn, buikpijn, daarna overgeven, koorts en de volgende dag was het over..
Ik krijg de laatste twee drie dagen bijna geen lucht meer door mijn neus. Afkloppen geen virus. In mijn hoofd zit alles dicht. Zoon met stijve nek en hoesten wie een van 40 en vriend die niet kan stoppen met hoesten hier krijgen we het niet kwijt. Hoop dat ik binnenkort eens fatsoendelijk kan slapen dit is niet meer leuk! Wolvin
Moet ik niet liegen, maar ik geloof dat het vlak voor de kerst was dat ik dat verschrikkelijke buikgriepvirus heb gehad. Het heerste toen op mijn afdeling waar ik werk. 1 nacht flink overgeven en diarree gehad, daarna nog een paar daagjes me slapjes gevoeld maar dat was het gelukkig. Wel ben ik sinds het begin van mijn zwangerschap neusverkouden. Dan zit ie potdicht, dan loop ik weer te snotteren... Dat is nog steeds niet over, en ik verwacht ook niet dat het snel over is. Soms moet ik ook wel eens flink hoesten erbij. Ik hoop in ieder geval dat ik het ergste heb gehad, want een griepje kan ik niet gebruiken nu Trouwens, nu ik eraan denk, mijn vriend klaagt al een paar dagen dat ie overal spierpijn heeft en loopt ook ineens te snotteren... Het zal toch niet?
Neeh hoor! Een miskraam krijg je doordat er iets niet goed is met t vruchtje en misschien als je extreem doet met bv drank drinken oid. Maar niet met niezen oid.
afgelopen weekend ben ik door de griep gevloerd.. ben nu wel aan de betere kant, maar nog niet helemaal heppiedepeppie...
hier nog eentje verkouden hoesten en mijn jongste ook, nu belde ik mijn moeder ja hoor ook griep verschijnselen.