Vragen jullie jezelf ook regelmatig af hoe het ook weer was als je geen griep had? Ik vind het zo uitzichtloos. Ik vind echt bijna niks leuk nu.
Ja dat had ik ook. Ik kon me niet voorstellen hoe het was om me weer goed te voelen. Ook met eten. Ik dacht na 2 weken dat ik nooit meer eten lekker zou vinden.
Hier ook. Ik heb het vorig jaar aan de huisarts gevraagd en die gaf ook aan dat het niet heel veel uitmaakt.
Herken dat wel ja. Ben nu dan wel koortsvrij, maar nog steeds snel moe, hoest nog en heb nog geen reuk. Ik ben niet meer ziek, maar ook nog niet beter. Vind het ook uitzichtloos ja.
Ik werd de 19e ziek en nu sinds een dag of 3 a 4 kan ik weer echt zeggen dat ik er ben. Eetlust is terug en niet meer die eindeloze vermoeidheid.. ook het hoesten en het snot zijn grotendeels verdwenen Dus het komt goed meiden!
Ik ben zo futloos na deze griep. En mn darmen zijn ook niet helemaal zoals het zijn moet. Herkennen jullie dat futloze/deprimerende gevoel?
Ja ik herken het en het is inderdaad depressief te noemen. Alles heeft een zwart randje en het is moeilijk om de leuke dingen te zien.
Wanneer begon jouw griep? Gek dat mensen dat herkennen. Het is net of m'n hersenen niet helemaal functioneren ofzo. Heel apart.
Ik zit er ook middenin nu. Net even de kinderen uit school gehaald. Ik kak weer helemaal in. Wat een opgave was dat, m’n jas aandoen, in de auto stappen, uitstappen, op het plein wachten en weer naar huis O ja en over mezelf aankleden hebben we het maar helemaal niet
Nee hoor is niet gek. Ik las van de week een boekje van Agatha Christie uit, ik meen 1940 en zij beschreef het ook al (neerslachtig depressief gevoel na zware griep). Ik ben relatief kort bezig maar heb het idee dat het wel op z’n eindje loopt nu. Vanaf dinsdag. Ik vergeet ook veel en moet mezelf de hele tijd oppeppen in m’n hoofd met leuke dingen want anders zit ik constant te janken.
Echte griep is ellende. Nog maar 2 keer in mijn leven gehad en ik had helaas van die verlopen zoals @Prjbt, lang duren en langere nasleep. Paar keer denken dat het beter werd om de dag erna weer slechter te zijn.
Het is ook pittig natuurlijk. De laatste keer was het bij mij niet eens verantwoord om in mijn auto te kruipen. Ik lag in bed en besefte niet eens meer dat ik naar toilet moest. Ellende troef.
Ja. Sommige mensen ‘verwarren’ een verkoudheid met griep… als je eenmaal griep hebt gehad, weet je wel beter.
Ik vroeg me achteraf ook af of het wel zo verstandig was om in de auto te stappen maar het alternatief (lopen) had ik niet gekund. M’n slechte oog ‘kijkt’ ook heel erg zwart. Klinkt gek maar normaal komt er daarvandaan nog wel een waasje extra licht of zo waardoor ik beter kijk dan nu. Als ik ziek ben drukt dat oog ook heel erg.
Het enige voordeel was dat de weegschaal vanmorgen 5,7 kg minder aan gaf dan vorige week maar ja, dat gaat ook lekker als je amper eet
Vandaag weer gewerkt tot half 4. Was rustig en wil niet lopen miepen maar man man.....mijn nek zit mega vast, huilen staat nader bij dan t lachen en dan is morgen ook nog de dag dat mijn vader overleed, en eetlust is ver te zoeken. Wil zo graag weer opgeknapt zijn