Hier nog geen griep in huis (afkloppen ...), maar bij de kinderen op school veel zieke klasgenoten. Ook op het werk zieke collega's. Hoop eigenlijk wel dat het onze deur voorbij gaat, maar zo zal iedereen denken, haha! Ben wel heel moe, dus heb van de week weer een fles Floradix gehaald, maakt hier soms net het verschil, dat hoop ik nu dan ook maar.
Hier zijn we ook alle vier de pineut (geweest). Mijn man begon vorig weekend met flinke hoofdpijn, verkouden en lamlendig. Was na drie dagen wel weer redelijk opgeknapt, maar is nu nog steeds verkouden. Allebei de kinderen volgden maandag. Oudste was al weken aan het snotteren, maar kwam maandag eerder uit school. Had toen ook hoge koorts en was echt lamlendig. Jongste begon maandagavond opeens uit het niets. Ook erg beroerd, hoge koorts en overgeven. Ze hebben twee dagen als dode vogeltjes op de bank gelegen. Woensdag eind vd dag ging het wel weer goed en waren ze allebei koortsvrij. Alleen oudste heeft nu sinds gisteravond weer koorts. en zelf ben ik dinsdagavond begonnen. Erge hoofdpijn, rillingen. Ook 39 graden koorts. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst koorts heb gehad. Heb me ook nog nooit zo belabberd gevoeld naar mijn idee. Koorts is inmiddels weg, maar heb echt verschrikkelijke keelpijn. Durf niet eens meer te hoesten, want dan heb ik het gevoel alsof ik heel m’n keel aan flarden hoest.. maar buiten dat, voel ik me wel redelijk oké.. nu duimen dat de oudste een beetje snel opknapt, zodat ze hopelijk nog een beetje kan genieten van de kerstdagen..
Mijn dochter van 14 is al 2 weken ziek en goed ziek ook. In begin vreselijke hoofdpijn, verkouden, heel erg hoestenen spierpijn. Pas na 9 dagen weer beetje tot leven maar nu nog steeds hoesten, oorpijn en heel moe. O en zo bleek als maar zijn kan. Heb haar nog nooit zo ziek gezien
Hier de kinderen, de 1 na de ander. Heb de oudste nog nooit zo ziek gezien Veel hoesten maar ook echt de h3l3 dag slapen. Zelf voel ik sinds vanavond keelpijn opkomen en verkouden. En mijn man is supermoe, dus die lijkt ook te beginnen. Balen, ik had zo gehoopt dat iedereen voor de kerst beter is... Ik blijf duimen dat we de kerst nog doorkomen en we toch lekker van de kerstvakantie kunnen genieten..
Hier inmiddels 6 ziek van ons gezin. Dat is niet helemaal waar 1 is weer beter. Mijn man is de enige die nog fier overeind staat. Gelukkig maar! Onze redder in nood! Kerst is volledig afgeschreven. Ik hoop dat het oliebollen bakken in de tuin wel echt door kan gaan. Daarvoor hebben we nog een week
Ik heb gehoord dat onze oudste deze nacht veel gehoest heeft dus ben eens benieuwd als hij opstaat Onze jongste zoon en mijn man zijn er zo goed als door en ons bezoek wou wel gewoon komen deze avond (ze hebben zelf net de griep gehad) maar als de oudste ziek is, zal het toch geschrapt worden. Ik ben volop in de keuken bezig en in het geval van aflassen rij ik vandaag wel rond met het eten.
Gisterenavond begon N dat ie niet lekker was. Hij ligt nu op de bank met hoofdpijn en hij heeft het koud. Hij is waarschijnlijk vanmiddag weer beter (zoals altijd ) en heeft inmiddels iedereen aangestoken , ook zoals altijd
De koorts is afgenomen maar heb vreselijke steken op mijn schedel vlak achter 1 oor. Die komen net als de kramp. Heb de hele nacht wakker gelegen. Gatverdarrie, hoop toch dagboot snel overgaat hoor
Hier gaat de een na de ander. Niet heel ziek gelukkig, maar toch vervelend. Ik hoest nu best veel en heb wat verhoging en voel me gewoon niet echt fit. De jongste 3 zijn nog wel verkouden, maar zijn verder weer helemaal beter. Andere twee zoons liggen nu in bed. De ene is vandaag wel naar zijn bijbaantje gegaan, hij dacht dat het wel weer ging. Maar nee, voor Koffietijd was hij weer thuis en is zijn bed ingedoken. Hij is gewoon niet fit, misschien wat koortsig, de andere heeft last van zijn buik. Alleen onze ene dochter en mijn man zijn (nog) niet ziek geworden.
Jongste is vannacht begonnen met overgeven...ligt als een dood vogeltje op de bank. Vrees dat morgen gourmetten met de familie ook niet door kan gaan.
Hier ook vele malen zieker. De keelpijn is nu een stuk minder maar ik ben zo benauwd. Nu al vanaf maandag ziek en nog geen verbetering te zien helaas
Ik was vooral enorm zwak na de griep. Dus ee eerste dagen met koorts echt zo ziek dat ik aan bed gekluisterd was. Toen de koorts over was kon ik nog zeker drie dagen niks doen. Trilde meteen als ik 5 min iets gedaan had.
Ja dat denk ik dus ook. Hier in mei dit jaar buikgriep gehad, en in juni weer. Zo raar. Hoop deze ronde over te mogen slaan
Geen idee of het valt onder griep. Zoon was met sinterklaas ook al ziek. Na 1 week weer naar school. Sinds gisteren spuugt hij alles uit. Droog cracker als thee en water blijft niet zitten. Normaal doen we kerstavond vieren maar denk dat we een cadeautje doen en de rest een andere keer. Onze actieve ( drukke) knul ligt alleen maar op de bank. 2de kerstdag zouden we vieren met familie. Nu even afwachten.
Hier begon de griep met overgeven bij 3 van de 3 kinderen. Dus ksn zeker griep zijn @owly . Ik heb wel overgegeven maar pas ergens op dag 3.
Wij zijn ook gevloerd door de griep. Vorig weekend had ik koorts en keelpijn wat leek alsof er messen in mijn keel zaten. De twee jongsten waren aan het overgeven. De oudste twee ook koorts. Mijn keelpijn is in de loop van de week weg. Maar ik voel me nog niet fit. Geen eetlust en heel moe. Ook heb ik last van mijn onderrug, voor nog meer herkenbaar? Echt een zeurende pijn.
Yes. Rugpijn ook gehad en nu een zeurende pijn in mijn bil. Die echt onwijs pijn doet. Voelt als een slijmvliesontsteking ofzo. Maar die rugpijn, die had ik eerst alleen bij corona. Nu dus ook met gewone griep.