Het begon vorige maand bij mij: keelpijn (niet normaal!!), enorm hoesten, pijn aan m’n holtes, spierpijn en moeheid. Oh en die vreselijke snotneus niet te vergeten. Ik noemde het zelf de mannengriep want ik was echt zo ellendig!! Ik kon me helaas niet ziekmelden. Bakken parecetamol gingen er door heen. Thuis lag ik voor Pampus op de bank. Op het werk probeerde ik er nog iets van te maken. Vraag niet hoe maar ik ben daar nét m’n diensten door te komen. Kinderen hebben hetzelfde virus gekregen: binnen enkele dagen waren ze net zoals ik was maar m’n man kreeg het pas weken later. Hier in huis klinkt het weken later nog als de zeehondenopvang qua gehoest!
Ik ben sinds vrijdagavond ziek en het voelt als een eeuwigheid waar geen eind aan lijkt te komen. Ik ben er zo klaar mee. Ik wil niet in bed liggen en me k* voelen. Ik wil gezellig meedoen met de rest en mn vakantie aan de kinderen besteden. Maar iedere keer als ik uit bed kom, ben ik binnen een halfuur bekaf. hoe lang duurde het bij jullie voor je weer op de been was?
We zouden kerst bij mijn ouders vieren met een traditioneel diner. Maar helaas nu al bijna een week ziek. Is mijn moeder vanochtend in de auto gestapt en heeft het kerstdiner voor ons bij ons afgeleverd. Zo ontzettend lief! En niets werkt beter als je ziek bent als het voorspelbare kerstdiner van je ouders (zeker omdat ik eindelijk mijn eetlust weer beetje terug krijg)
Van de week keelontsteking, echter was die goed te onderdrukken met ibuprofen en kon hierdoor gelukkig alles blijven doen. Zoon is al ruim een week aan het hoesten en snotteren en partner heeft vandaag ineens koorts. Voor hem heel vervelend natuurlijk maar ik baal wel, had echt zin in ons etentje morgenavond. Nu zit ik morgen waarschijnlijk alleen thuis met zoon met allemaal eten dat ik niet eet (wij zijn vega en had voor vriend vlees gehaald).
Hier was de oudste de hele week ziek. Heeft de andere 2 aangestoken. Ze hoesten zo. De kleine kan zijn slijm niet kwijt en is benauwd. Man heeft net met hem gestoomd in de douche. Toen kwam iig heel veel snot eruit. K maak mij heel veel zorgen om hem . Als het binnen nu en een uurtje niet beter wordt ga ik de hap bellen.
Hier waren de kids net een weekje opgeknapt van het snotteren en hoesten. Begon mn man gisteravond dat hij beroerd was, dachten eerst iets van het eten verkeerd gevallen. Roept de oudste om 00.30 dat ze niet lekker is en gooit alles eruit. Alles weer rustig, roept net mn zoontje heel zielig. Die kon zo onder de douche, had diarree. Toen ging ik zelf nog net niet over mn nek van de stank . Ik hoop zo dat het hierbij blijft en we de verjaardag van onze oudste woensdag gewoon kunnen vieren.. Eerste wat ze zei na het spugen, mama ik wil niet ziek zijn op mn verjaardag
Hier ook sinds vannacht vreselijke buikpijn en misselijk. Alsof ik wat verkeerd heb gegeten, maar volgens mij is het gewoon de griep die heerst. Ben der helemaal duizelig en slap van.
Sinds gistermiddag wat last van mijn keel. Wordt net wakker met enorme keelpijn en hoofdpijn. Ik ga maar mijn bed uit en opzoek naar paracetamol en keeltabletten. Heb gelukkig super keeltabletten uit Amerika, werken een stuk beter dan die je hier kan kopen. En maar hopen dat het hier bij blijft...
Hoe lang duurt deze wel niet? Ben nog steeds net zo min als ik donderdag was. Zit echt 0 verbetering in. Ben er zo onwijs klaar mee
Na het stomen kwam zijn neusje wat vrij waardoor hij iets vrijer kon ademen. Hij ging daarna slapen. Ik ben toen ook maar met 1 oog open gaan slapen. Hij slaapt nog. Ik ga hem zo wakker maken voor voeding
Onze jongste dochter (4jaar) kreeg koorts op kerstavond, voor de rest beetje hoesten en weinig energie maar echt hoge koorts... Ze kwam net met 39,7 uit bed, ik vind dat hoog zo 's morgens vroeg... Wanneer gaan jullie naar de dokter?
Ik ben vorige week vrijdag bij de dokter geweest met de jongste van ruim 1. Was al een week ziekjes, ook hoesten en veel huilen. heel de week koorts, donderdags geen koorts meer en toen vrijdagochtend weer 39 gr. Toen de dokter gebeld. Bleek ze keelontsteking te hebben! Beterschap voor je dochter!
Mijn zoontje van 3 had dat 5 weken terug ook (4 dagen 40 graden koorts) Ik heb toen de hap even gebeld en zij hebben toen uitgelegd waar ik op moet letten. Mss is dat voor jou ook een idee?