Grieperig begin zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Noa23, 24 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa23

Noa23 Actief lid

27 sep 2015
    235
    241
    43
    Vrouw
    Sinds gisteren weet ik dat ik in verwachting ben. Nu kwakkel ik de hele week al met lichte griep klachten. Sinds vandaag voel ik mij echt goed belabberd en heb ik verhoging, ril ik van de kou en heb ik ontzettende hoofdpijn. Aangezien de vorige zwangerschap is uitgelopen in een vroege miskraam, maak ik mij een beetje zorgen. Zijn er dames die in een zelfde (soort) schuitje zitten? Heb ff wat peptalk nodig.

2. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben al ziek vanaf de dag dat ik mijn eisprong had. Word nu gelukkig iets minder, maar voel me nog steeds niet lekker. Hoort denk ik bij de tijd van het jaar, maar denk niet dat het kwaad kan voor de baby ♥️. En bij twijfel, neem even contact op met je huisarts of vraag het aan je verloskundige. Die kunnen je vast geruststellen ♥️! Gefeliciteerd met je zwangerschap

Noa23 vindt dit leuk.
  3. Noa23

Noa23 Actief lid

27 sep 2015
    235
    241
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Jij ook gefeliciteerd. Het negen vind ik nu ff heel spannend. Maar ik hou goede moed.

onzekereMama vindt dit leuk.
  4. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Ik voelde me ook helemaal niet lekker een paar dagen voor mijn positieve test. Hoge koorts, hoesten. Zelfs naar de huisarts geweest. Kindje is blijven plakken en doet het, zo ver we weten, fantastisch.

Noa23 vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Ik kreeg covid in t begin bij nr3, was er heel erg ziek van ook. Maar hij is nu een gezonde 6 maander :)

Noa23 vindt dit leuk.
  6. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Bij mijn zwangerschap had ik een paar dagen na mijn positieve zwangerschapstest ook een positieve COVID test in handen. Was er toen enorm ziek van. Kwam ook hoge koorts bij kijken. Om die reden de vk gebeld en die heeft mij wel gerust kunnen stellen. Ik moest wel de koorts wat onderdrukken door middel van paracetamol. In dat geval zou ik dan wel even de vk bellen (of gewoon voor wat geruststellende woorden). Mijn zoon heeft er niets aan overgehouden. :)

Beterschap en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Noa23 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina