Hoe erg zijn rokerige ruimtes?

Discussion in 'Gezondheid' started by Renatemjs, Nov 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renatemjs

Renatemjs Nieuw lid

Nov 28, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben as. woensdag 6 weken zwanger en zit een beetje in mijn maag met een afspraak die ik donderdagavond heb. Ik heb dan naailes met 5 personen, waarvan er 2 roken, meestal in het begin, in de pauze en soms nog ergens. Ik wil er wel naartoe, maar wil eigenlijk nog niet vertellen dat ik zwanger ben. Hoe erg denken jullie dat het is als ik zo'n avondje (2 uur) in een rokerige ruimte zit? Het is dus geen continu rokerige ruimte, maar er wordt zeker wel gerookt.

Bedankt alvast voor jullie adviezen!

Groet,
    Renate

2. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ja, dat is echt je eigen keuze. Weet dat meeroken schadelijker is dan zelf roken, dus dat zal voor de baby helaas ook gelden... Ik zou het zelf niet doen. Bedenk je of je zou roken als dat normaal zou zijn..?

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Eigen overweging, maar ik zou het nooit doen, zeker niet in de eerste 12 weken van je zwangerschap (daarna ook niet, maar de eerste 12 weken zijn zo belangrijk, dat is de basis voor alles)

Als je niet wil vertellen dat je zwanger bent zou ik gewoon afzeggen

4. Dana

Dana Niet meer actief

persoonlijk zou ik ook afzeggen.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee hoor, dat keertje is echt helemaal niet erg. Het stinkt natuurlijk onwijs en het is vooral niet lekker maar schade zal het nauwelijks aanrichten. Je kunt gewoon gaan (als je dat tenminste zelf prettig vindt).

Share This Page