Barst bijna uit mijn vel! Zo trots!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MvS, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ja, het is gebeurd!! Vanmiddag toen we thuiskwamen ging Sil even met papa spelen op de grond. Opeens gooit hij zijn puzzel aan de kant, gaat staan (zonder steun aan wat dan ook - zag ik voor het eerst), kijkt heel ondeugend naar papa en mij, en zet zijn eerste 2 losse stappen!!!! :D :D :D :D
    Ik kon wel huilen van trots! Was er gewoon helemaal stil van... mijn kleine bink :D

Dat wilde ik even delen :)

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhhhhhhhh, geweldig!!! Gefeliciteerd met jullie kleine grote vent, lekker van genieten (en alles opbergen ;) hahahahaha)

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wauw, van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijke momenten van trots zijn dit he? Hier de vijfde nacht op een rij droog, ik heb staan jubelen en nog net niet staan huilen van trots.

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Dankjewel :D Zo bijzonder hoe het me raakt! Had ik niet verwacht :) Het zat er al best een poosje aan te komen, tenslotte, maar dan nog is het zo gek en speciaal om te zien... :D

Haha! Dat hebben we al moeten doen, want hij heeft al ontdekt dat kasten open kunnen en dat glazen errug interessant zijn :p We hebben de haakjes al klaar liggen, maar het komt er steeds maar niet van ze er op te zetten, maar daar moeten we nu dus echt ff tijd voor maken........

5. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Awww super :D:D gefeliciteerd !! En idd alles op aan bergen nu hahaha

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hahaha! Ik kan het me helemaal voorstellen, hoor! En terecht dat je apetrots bent! Dat zijn echt DE momenten, toch..?! :)

7. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Geweldig! Is inderdaad een supermoment!

8. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohhh geweldig! Ik word er helemaal vrolijk van om te lezen hoe trots je bent!!!!
    Echt fantastisch he.... En zo komen er nog veeeeel meer momenten dat je heeeel trots op de kleine bent!
    Lekker trots zijn op je kindje hoor!!!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat gaaf!! Lijkt me heel bijzonder!

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ooo super! haha. Ik zou ook poepie trots zijn. Mijn zoontje is van 5 oktober 2009 dus maar een paar dagen ouder, we zitten nu wel met smart te wachten op de dag dat hij gaat lopen eigenlijk

11. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ Luna: wij ook, hoor, maar nu het gaat gebeuren is het zo raar! Hahaha! Maar ik hoop dat jullie kleine man ook niet al te lang meer op zich laat wachten. Hoever is hij in de voorbereidingen? Bij Sil merkten we dat hij zo zoetjesaan echt helemaal niets anders meer wilde dan staan en stappen langs alle meubels (sinds een week of 2) en nu was hij er dan toch 'ineens' klaar voor :D

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Mvs, leuk is dat hé. Ik kan me het gevoel helemaal voorstellen. Juliën loopt al enkele maanden langs meubels af. Hij loopt aan 1 handje mee, maar zodra ik hem los laat gaat hij zitten. Hij is heel voorzichtig met alles. Maar het lijkt me gewoon zo schattig om zo'n klein mannetje te zien lopen. Geniet ervan!!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha ik word ook helemaal vrolijk van je berichtje :)

Bij Eva vond ik het ook zo'n mijlpaal, ik verheug me er alweer helemaal op bij Lisa :). Die staat en loopt al een tijdje langs de meubels, ze wil ook niets anders meer, staat bijna de hele dag, staat ook los soms, maar ze is pas 9 maanden dus ik zal nog wel even moeten wachten ;) (is ook niet erg, ze worden al snel genoeg groot... zucht ;))

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wauw, goed zeg!!! Geweldig ook dat hij het zo even recht voor je neus doet, alsof hij het er om gedaan heeft! Geniet er maar lekker van, is een prachtige tijd!

15. Leliana

Leliana Niet meer actief

Geweldig he??? Bekijk bijlage 117499

Een van mijn jongens deed dat ongeveer 3 weken geleden voor het eerst en nu doen ze het allebei! Wat voel je je dan trots .. :D
    Ben benieuwd wanneer het 'echte' lopen gaat gebeuren!!

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    UPDATE!

De afgelopen 2 weken is hij heeeeeel druk aan het oefenen geweest met stappen, maar tot gisteren was 4/5 stappen toch wel het maximum.

Vanmiddag ging ik mijn kleine man ophalen bij het KDV en toen ik aan kwam lopen stond hij midden in de 'klas'.... Tot hij mij zag! Toen liep hij namelijk helemaal alleen in viegende vaart naar de deur! Dat was toch zeker wel een meter of 5! Echt bizar om te zien, maar hij kan dus echt lopen....
    Ik ben nu nog trotser dan ik ooit had gedacht te kunnen zijn! Mijn lijf lijkt te klein voor mijn hart :D (de tranen zitten hoog)

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    En daar waren ze, hoor.... Kon het echt niet meer inhouden :)
    Vind het soms zo moeilijk bij te benen dat hij al zo groot wordt......
    Ach ja, dat hoort erbij :D

Deel Deze Pagina