Grieperig gevoel... door de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Warboel, 18 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Bluhhh...

Ik ben nu 8 weken zwanger en heb sinds afgelopen week echt non-stop een verschrikkelijk 'grieperig' gevoel.
    Walgelijk, moe, slapjes en gewoon echt niet lekker. Als ik eigenlijk niet eet, wordt ik misselijk. Maar eten is het laatste wat ik wil als mijn maag zo lekker samentrekt.

Ik herken dit echt totaal niet van mijn eerdere zwangerschappen. Bij mijn oudste zoon had ik namelijk wel last van ochtendmisselijkheid. Maar later op de dag was ik weer 'fit'. Bij mijn jongste was ik gewoon eigenlijk fit, haha. Ja één keer gespuugd van mijn eigen champignon-soep, maar that's it! Geen overdreven vermoeidheid, geen duizeligheid, geen rotgevoel en nu heb ik alles tegelijkertijd.

Het lijkt wel alsof ik een krakend schip ben. Mijn banden spelen regelmatig op, en mijn benen doen ook lekker mee. Heb gisterenavond mijn knie bijvoorbeeld verdraaid (met zoiets stoms als stofzuigen) en dit deed dus best wel pijn de hele dag. Zucht.

Herkend iemand dit, of is het iets uitzonderlijks dat je jezelf oprecht belabberd kan voelen.
    Nu moet ik zeggen dat ik vanavond nog een uur paardgereden heb, wat eigenlijk top ging. Was amper buiten adem, maar toen ik afstapte voelde ik de spaghettibeentjes weer. Zucht.

2. missl87

missl87 Actief lid

6 jul 2015
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar dit, zo heb ik me de eerste 12 weken gevoeld, als ik de trap op liep was ik al kapot.. en had ook erge neerslage gevoelens en nergens zin in.
    Ze zeiden tegen mij gaat vanzelf voorbij, had er toen een hard hoofd in maar t is echt zo!

Na 12 weken ging ik me steeds beter voelen en voel me nu prima :)

3. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik heb precies het zelfde gevoel gehad de eerste weken

4. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    O wat fijn dat ik niet de enige ben :D. Ik word er inderdaad wat neerslachtig van, maar ik heb dan ook 0,0 energie en daar kan ik heel slecht tegen. Daar word ik weer gestrest van, maar goed.

Bizar dat je zwangerschappen ZO anders kunnen lopen. En om het even af te maken krijg ik ook steeds meer moeite met plassen. Zucht. Aan de water dan maar :(.

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja hoor herkenbaar! Hier ook gehad tot 13 weken. Ik was zelfs zo beroerd dat ik me tot week 10 ziek heb moeten melden. De hele dag door ellendig, zodra ik wakker werd, tot ik ging slapen.
    Sterkte! Over een paar weken wordt het echt beter :)

Deel Deze Pagina