Hoi Meiden, Op dit moment is ons kleine mannetje zeer druk. Voel aan alle kant trapjes/stompjes. Maar ik keek op een gegeven moment op mijn blote buik en zie gewoon mijn buik bewegen Mijn vriend zag het op een gegeven moment ook. Dit is best wel heel apart om te zien haha.
ja dat is zeker bijzonder, al wordt ik nu tot gekneusde ribben getrapt, das wat minder, maar het is toch een wondertje he!
suuperrr heee.... en je gaat het alleen maar meer zien daalijk, ik kan er ook echt zooo van genieten!
ja dat is gaaf he! Ik heb het ook vanaf week 23 ofzo dat heel me buik heen en weer gaat als ze schopt .. nu draait ze heel veel dus dan gaat ook alles heen en weer .. zooo mooi! geniet ervan!
Hihi, wacht maar straks kun je alles zien! Als meneer hier de hik heeft zie je dat zelfs.. en als er mensen aan de andere kant van de kamer zitten kunnen ze nu zelfs zien als hij beweegt das wel heel leuk!
Geweldig he! ik had dat ook bij onze dochter! Als ik de douche stond en de warme straal op mijn buik deed, ging ze naar de plaats waar ik de straal had, niet 1 keer maar steeds. Ook schopte ze een bakje van mijn buik hihi ze is nog steeds lekker druk. inmiddels 8 maanden, heerlijk kind!
Dat is best vroeg vind ik met 22 weken, maar wel super leuk! Bij mij beweegt ie ook alle kanten op. Haha.
denk wel dat het kan hoor met 22 weken..ik voel de kleine ook heel veel bewegen en schoppen maar heb nog niet naar mijn buik gekeken eigenlijk..ga ik me binnenkort is op concentreren
Ja leuk is dat he!! soms steekt er een heel voetje uit, kan je zo vastpakken, maar dat vind mevrouwtje niet fijn dus krijg ik een schop haha
Leuk he! Van de week zat mijn dochter bij mijn zus op schoot (zus is 31 weken zwanger) en mijn dochter kreeg echt een paar flinke trappen van de baby! Haha, alsof ze wilde zeggen "weg hier, dit is mijn plek"