Hoi meiden,' Ik ben nu 7 weken zwanger en wist al toen ik zwanger was sinds 6 dagen voor mijn nod. Erg vroeg dus. Ik heb sinds gisterenmiddag een grieperig gevoel pff. Het kwam zomaar ineens spontaan Eerst koud, kreeg het maar niet warm, en dan weer warm. Al mijn spieren voelde zwaar en pijnlijk heb hoofdpijn en duizelig . En extreem moe. Het lijkt echt op de griep. Gelukkig niet misselijk. Ik heb dit niet gehad bij mijn vorige 3 zwangerschappen nooit misselijk geweest wel moe maar niet zoals nu. Misschien meer meiden die dit een beetje herkennen? Waar ik me wel zorgen over maak is natuurlijk over mijn werk als ik me zo voel op mijn werk dan zal er niet veel uit mijn handen komen, al begrijpt mijn baas het wel hoor. xxtoeterxx
Ik had dit in het begin van mijn zwangerschap ook, en bleek idd simpelweg de griep te hebben. Je kunt er tijdens je zwangerschap ook vatbaarder voor zijn. Voor zover ik weet kan het geen kwaad voor je kindje, tenzij je echt koorts krijgt (heb het voor de zekerheid toen aan de vk gevraagd). De weerstand die je opbouwt door de griep, komt je kindje juist ten goede. Ik zou zeggen, hou het even in de gaten en bij twijfel kun je altijd de vk bellen.
bedankt voor je reactie. Ik hou het zeker in de gaten, ik heb meerdere malen mijn temp gemeten maar geen koorts al heb ik zelf het gevoel van wel steeds door de koude rillingen soms. Maar gelukkig is het niet zo. Voel me moe en belabbert, het zal idd wel een gewoon griepje zijn.
Ik ben even ver als jij en voel me al dagen grieperig. Flink verkouden geweest in week 5 en nu ook beetje hoofdpijn en ja het gevoel alsof je gisteren veel te veel gedronken hebt.
ja inderdaad, je beschrijft het heel goed...pff als een kater en de hoofdpijn komt met vlagen. Ik ben helemaal niet verkouden op het moment gelukkig.
Dit gevoel heb ik al een week ongeveer. Het ene moment gaat het goed en het andere moment komt het op als poepen hahaha. Vervelend kwaal, maar duurt hopelijk maar even.
haha.. bij mij vrijdag en inderdaad is het te hopen dat het weer gaat en niet terug komt pff hihi ..wel leuk dat we even ver ongeveer zijn
Is echt een heel vervelend gevoel. Mijn vader kwam na het roken ( buiten) naast me zitten. Blugh kan zo over mijn nek gaan als ik er aan denk.