Heey meiden. Het zit als volgt. Vorige week hele week heel misselijk geweest en heel veel slijm verlies. Het was echt abnormaal veel. Dacht eerst van innesteling maar veel mensen kennen het ook als eisprong. mja 2 dagen en 1 dag voor nod negatief getest met de action zwamgerschap testen. Nja ik had wel een hele lichte streep maar die zit wel veel te ver naar rechts toe. Ik zet de foto er wel even bij. Maar goed. Nu 1 dag na nod en me klieren zijn opgezwollen heel veel dun waterig slijmverlies, verkouden en een dichte keel. Als t mn eisprong was vorige week zou ik nu rond mn innesteling zitten. Had vanmiddag ook een paar felle steken bij mn schaambeen. Een stuk of 8 steken en daarna stopte het. Het begon gister ineens dat ik me niet goed begon te voelen Herkennen meer mensen dit? En waren er toen mensen die achteraf wel zwanger bleken? Of dat het de innesteling was en daarna positief testen. P.s. Over de foto als je je scherm op fel zet en naar t streepje kijkt die ik heb getekend zie je daarboven toch een licht streepje maar hij zit te ver naar rechts dus wist niet wat ik er mee moest
De test is negatief Je spreekt over je nod. Welke cyclusduur ben je vanuit gegaan en op welke dag zit je nu? Daarbij is er geen vaste dag voor de innesteling. Gemiddeld vind die plaats tussen 5 en 10 dpo. Gezien het slijmverlies van vorige week, je wisselende cycli en je pijn van vandaag denk ik dat je eisprong vandaag of morgen pas gaat plaatsvinden. Dan is je nod dus over 10-14 dagen pas. Als je misselijkheid van hcg afkwam had dat nu al zo hoog moeten zijn dat de zwtest al had moeten knallen
Doordat ik dis zoveel slijm had vorige week dacht ik dat t ook mn ei kon zijn. Gemiddelde cyclus 32 dagen. Zit nu op dag 34. Als mn ei dus vorige week kwam dus rond 6 feb betekend dat dat ik rond 20 feb mn menstruatie moet krijgen Mag ik vragen waarom je ervan uitgaat dat ik nu op dag 34 pas mn ei ga krijgen? ( gewoon even nieuwschierig)
Slijmverlies kan tot 5 dagen voor je ei plaatsvinden. Dat icm de pijn van vandaag geeft mij reden om aan te nemen dat je ei er nu pas aankomt
Okeejj maar dat slijm heb ik nu dus al twee weken. En ook de steken komen en gaan dus ben even de kluts kwijt
In je op zeg je dat je afgelopen week slijmverlies had... niet dat het al 2 weken is. Ook had je het over vandaag steken en nu ineens over al regelmatig steken. Beetje verwarrend nu. Ik zou daarom vandaag als eisprong aanhouden dan kan je niet te vroeg testen.
Jaa sorry. Heb al twee weken steken maar vandaag echt paar felle steken ben eerst had ik draderig maar dik slijm verlies en nu dun waterig
Dik slijmerig is vruchtbaar slijm. Wanneer dat stopt kan het nog tot wel 5 dagen duren voordat je eisprong komt. Wellicht handig om ovutesten te gaan gebruiken moct er een volgende ronde komen Dan weet je in ieder geval wanneer je nod is. Die heb je nu gezet op dag 32 terwijl je cycli ook vaker veel langer is
Hmm ja bedankt voor de tip! Hahah nja afwachten dan maar. Ik kwam op n ander forum en die meiden hadden ook soort "griepje" rond innesteling en nod dus dacht miss herkend iemand het
In verreweg de meeste gevallen merk je niksnoppesnada van de innesteling. En je kunt altijd het beste van je langste cyclus uitgaan tenzij je dmv temperaturen of ovulatietesten weet wanneer je eisprong was. Ik zou er ook maar van uitgaan dat je nu pas rond je eisprong zit, voor het geval je die mis loopt........
even dat plastick dingetje van de test halen klinkt gek maar dan ie em echt beter...mijnes begon ook zo liep langzaam op nu inmiddels 6 weken zwanger en heb idd al 3 weken een of andere griepachtig iets neus zit potdicht verkouden koud gevoelige borsten nemen wel iets af nu waardoor ik alweer in de stress schiet na 2 miskramen vorige maand en 3 maand terug...vrijdag echo hier ben bloednerveus....maar dat plastickje van het testje halen kun je de streep iets beter op de foto krijgen!
Dankjewel meid!! Hier vannochrend wat krampjes maar die zijn nu verdwenen en niet meer teruggekomen. Echt even bang dat ik ongesteld ging worden haah. Maarja geen bloed geeft moed
Als de hevige symptomen, vooral behoorlijke misselijkheid, door een zwangerschap komen, moet je onderhand wel een knaltest hebben. Dan is je hcG gehalte zo hoog, dan moet dat echt te zien zijn op een test. Rond je eisprong kun je ook wel eens wat misselijk zijn. Vergeet ook niet dat als je graag zwanger wilt worden, je overal op kan gaan letten. Van krampje tot steekje, misselijkheidsgevoel.. en helaas hoeft dat niks te betekenen. Je lichaam kan je gewoon gigantisch voor de gek houden als je iets zo graag wilt. Ik kan er over meepraten.. Succes met testen! En zoals al gezegd, ovulatietesten kunnen erg handig zijn bij een eventuele volgende cyclus