Ik heb sinds een dag of 2/3 ontzettende last van/bij mn liezen.. Iemand die dit bekend voorkomt en wat het zou kunnen zijn? (Bandenpijn komt altijd pas later toch?) Alvast bedankt! Liefs, Wendy
Hoihoi, Ik heb het ook regelmatig, maar bij mij is het niets. Gewoon iets dat bij het tweede deel van mijn cyclus hoort, denk ik. Als het bandenpijn is, heb ik wel eens gelezen dat je dat al al snel kunt krijgen, maar hoe snel weet ik niet. Helaas nog geen ervaring hier met zwangerschappen Succes!
Ik heb het ook wel eens.. verschillend in de cyclus, bij mij gewoon een teken dat er 'iets' aan de gang is.. ei groei of voorbereiding ongi ..
Ik had op mijn nod pijnlijke liezen en dan vooral als ik liep. Bij elke stap die ik zette deden ze pijn. Bij mij was het een goed teken!
voor degene die meer willen weten: stukje tekst daaronder link naar de website: De baarmoeder wordt ondersteund en op zijn plaats gehouden door ligamenten. Dat zijn een soort pezen, die we baarmoederbanden noemen. Bij een vroege zwangerschap trekken de banden de baarmoeder omhoog onder invloed van hormonen, dit wordt ook wel bandenpijn genoemd. Veel later in de zwangerschap, als de baarmoeder zwaarder wordt omdat het kind en de baarmoeder snel groeit, is er echter veel vaker sprake van bandenpijn Bandenpijn, wat kunt u er tegen doen? | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Volgens mij is TS heel niet zwanger . En ik weet dat de echte verschrikkelijke bandenpijn pas vanaf week 16 komt. Eerder heb je buikkrampen. Maar TS is mi niet zwanger dus dit gaat niet op.
Oke, dankjewel. Ik ga er ook niet vanuit dat het bandenpijn is, maar heb er nu veel meer last van dan normaal.. Dus was benieuwd naar ervaringen. We zullen nog even een aantal dagen moeten afwachten.. Liefs
Bij mij was het een goed teken, bij beide zwangerschappen gekregen na innesteling, anders heb ik dat gevoel nooit voor nod....
ik had afgelopen weekend ook steeds zo'n last.. maar ik (ga er vanuit) dat ik toen mn ei had.. zie dat jij al je ei al gehad hebt.. hoop dat het iets positiefs is!
Ik heb inderdaad mijn ei al gehad.. Ja, dat hoop ik ook! Heb wel vaker last gehad van mn liezen, maar heel minimaal.. Nu heb ik er echt last van!! Maarja, ben nog nooit zwanger geweest, dus heb ook echt geen idee wat ik allemaal voel We zullen maar weer moeten afwachten! Zucht..
hoi allemaal, ik heb ook steeds die pijn onderrin mijn buik, en in me liezen allebei de kanten. weet soms niet of het ongi pijn is want het lijkt heel anders. heb zowiezo een raar vreend gevoel in me buik en wat gevoelige borsten.
Sinds vandaag ook inderdaad vreemd gevoel in de onderbuik. Maar ik houd nergens rekening mee, alleen dat m'n lichaam me voor de gek houd
zo zit ik dus ookal, ik heb vroegeteststrips besteld via internet gisteren van vandaag getest allebei negatief dus. hier zou de ongi er wel weer aankomen. helaas
ik zie dat jij gependeld bent duurde het lang voordat je de uitslag had? en wat moest je okalweer sturen om je te laten pendelen?
balen meid! ik heb gekeken in het pendel forum, daar geven de meeste zelf aan wanneer ze tijd hebben... ik had eigenlijk de dag erna al wel antwoord
Volgens mijn vriendin zegt het niks want zei heeft 2 dagen voor de kerst een test gedaan ook een vroege en die was negatief, 2 dagen later met de kerst een dikke positieve test!! Nu 1 sep uitgerekend haha. Dus we wachetn nog even af en zien het wel!! Voor jou wordt Het ook spannend testen over 11 dagen!!
Ja ik ben heel benieuwd. Voel steeds vanalles, dan spreek ik mezelf toe dat het nog niet kan. En toch hoop je hè? Maar goed, zolang je nog geen ongi hebt kan het alle kanten op bij je ! Afwachten maar hè? Duurt zó lang hè?