Goedeavond dames, Pff wat vind ik de laatste loodjes zwaar zeg.. Ben nu 34/4 zwanger maar zit er helemaal door heen... Sinds zaterdag al weeën en flinke harde buiken. Zaterdag dan ook een paar uur op de verloskamers gelegen alleen het zette niet door en ben weer naar huis gegaan met 1 cm ontsluiting. Nu sinds vanmiddag een uurtje of drie voel ik me grieperig last van de harde buiken / weeën hoofdpijn en gewoon niet lekker in mijn vel. Zullen dit voortekenen zijn van de bevalling. Ik draag wel een Ecoli bacterie bij me die alleen actief is in mijn lichaam en ze hebben gezegd dat als ik ziek wordt ik gelijk moet bellen... maar weet niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet?! Misschien maar even afwachten hoe het door zet.. ??
Als ze aangeven dat je het direct moet melden als je je ziek voelt dan zou ik dat ook zeker doen! Beter een keer teveel dan te weinig lijkt me zo?
Bellen want dat hebben ze ook gezegd en ze zeggen dat niet zomaar.Hopelijk.kunnen ze je helpen misschien met iets waardoor je toch wat kan rusten of slapen om bij te komen
Hier ook allemaal grieperig bleh. Heb ook nog een peuter rondlopen die gezellig om 6 uur aan bed staat hihi. Maargoed ik heb verder niks. In jou situatie zou ik meteen bellen hoor, in dit soort gevallen bestaat teveel bellen gewoon niet. Sterkte!
Thnxx allemaal voor de berichtjes. Helaas voel ik me niet veel beter.. Gisteravond nog gebeld naar het ziekenhuis maar ze zeiden dat ik het even aan moest kijken en mijn temp in de gaten moest houden. Ze zijn er niet erg hapering op als ik kom voor niks ivm die Ecoli heb dan namelijk een contact beperking en dat houd in dat de doktoren in speciale pakken mij moeten zien... Gelukkig gaat mijn kleuter van bijna 5 straks even naar de bioscoop met mijn oma zodat ik even rust heb, want met zo'n heerlijk druk mannetje in huis heb je geen min rust.
Is je bloeddruk nog wel oké? Door een hoge bloeddruk kun je je namelijk ook grieperig voelen icm hoofdpijn/duizelig/sterretjes zien. E.coli mag geen reden zijn om je niet na te kijken als je je zo voelt. Zou er echt op aandringen dat je onderzocht wordt als je het zelf niet vertrouwd. Je kent je eigen lichaam het best en je bent immers 'nog maar' ruim 34 weken zwanger.