Je kunt er niet vroeg genoeg een topic over openen hahaha Wat is nu leuk en niet te duur (hooguit 10,-) om te vragen voor een verjaardag? Ik wil via lijstje.nl een cadeaulijstje maken, dit doen mijn vriendinnen ook en ik vind het suuuuperhandig; hoef ik niet na te denken over wat ik in hemelsnaam moet kopen en ik kan het cadeautje meteen via internet bestellen. Hendig!! Maar nu het om mijn eigen dochter gaat vind ik het wel heel lastig hoor, heb echt geen idee wat een kind van 1 jaar leuk vindt. (vriendinnen hebben bijna allemaal alleen maar jongetjes) Graag hoor ik leuke ideetjes met bijbehorende webwinkel
Puzzel van Nijntje vanaf 1,5 jaar Ravensburger Bart Smit 6,95 Vormenstoof Badspeelgoed Auto (softwheels) Top 1 toys 3, 00 geloof ik
Op die leeftijd vinden jongens en meisjes toch gewoon hetzelfde leuk? Puzzels, boekjes, blokken, ballen, autootjes...
Auto's Blokken Boekjes (vooral boekjes met geluiden of van die kiekeboeboekjes zijn leuk, maar ook een mooi voorleesboek is leuk om te hebben) Bal Puzzel En verder heeft ze hier vooral mooie nieuwe kleren gehad van de verjaardagsvisite