ik ben vorige maand gewoon ongi geweest maar heb best wel veel symptonen - ben erg moe -last van me darmen - misselijk - krampen wie kan me helpen
Waar wil je mee geholpen worden? we kunnen je niet vertellen of je zwanger bent daar zal je een test voor moeten doen. Ik zie dat je dicht bij je ongi zit, misschien last van?
Hihihi als je een beetje rondleest hier, dan idd, zijn er wel eens mensen doe ongi zijn geweest maar toch zwanger bleken. Het komt heeeeel weinig voor, en de menstruatie is meestal anders, veel korter en ander soort bloed verlies. was dat bij jou ook?
het is bij mij altijd 5 soms 6 dagen en nu was het kort maar best veel maar mijn moeder heeft me verteld dat ze tijdens haar zwanger schap ook ongi werd
Hoi Luusje, Volgens mij komt het vaker voor dan wordt gedacht. Ik ben gewoon ongesteld geweest, terwijl ik al zwanger was. Toen ik een echo kreeg, kwam eruit dat ik een maand eerder zwanger was geraakt, dan ik dacht. Achteraf vielen een heleboel dingen op zijn plaats. Mijn schoonzus heeft ook een menstruatie gehad, terwijl ze al zwanger was, en kwam er op dezelfde manier als ik achter. Mijn gyn deed het af als innestelingsbloeding. Ik kan me niet herinneren dat de menstruatie zelf anders was, maar wel had ik last van bruine spotting, een paar dagen nadat mijn ongesteldheid gestopt was. Als ik jou was, dan zou ik er nu een testje tegen aan gooien: als je nu (dus vanmiddag) positief test, dan weet je zeker dat je afgelopen maand zwanger bent geraakt, en dat het geen "nieuwe" zwangerschap is. Succes! Liefs, Marla