griepje? of zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Amptmeijer, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amptmeijer

    8 sep 2007
    21
    0
    0
    Halloo

    ik heb een vraagje
    ik voel me nu al een paar dagen heel vreemd ik ben de hele dag misselijk ik kan wel gewoon eten hoef niet overtegeven

    en ook heb ik heel erg veel last van witte afscheiding was er al mee naar de dokter geweest maar die zegt dat het gewone normale afscheiding is alleen vond hij het een beetje zurig ruiken dus heeft hij mij een soort van antibioticum gegeven omdat hij denkt dat het een infectie is!

    maar ik heb toch een ander idee erbij!

    voor de rest heb ik geen gevoelige tepels of wat en ook!
    alleen een beetje verhoging voel heel warm aan!

    oh en vanochtend moest ik echt kokhalzen omdat mn vriend een scheet had gelaten :oops: normaal heb ik daar nooit last van!

    Liefs Gesientje
     
  2. Amptmeijer

    8 sep 2007
    21
    0
    0
    en ik heb het ook af en toe koud :(

    weet iemand raadt?
     
  3. Amptmeijer

    8 sep 2007
    21
    0
    0
  4. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Wanneer zou je ongi moeten worden? Want als dat ongeveer nu zou moeten zijn zou je gewoon ff een testje kunnen doen, heb je meteen antwoord ;) Succes!
     
  5. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    inderdaad, als je weet wanneer je ongesteld moet worden kun je even testen. En dan weet je ook of de symptomen die je hebt kinnen duiden op zwangerschap.
    misselijkheid en dergelijke kunnen pas voorkomen wanneer je bevruchte eitje is ingenesteld en dat duurt 5 tot 8 dgn ongeveer.

    Sommige vrouwen hebben inderdaad afscheiding, ik heb dat juist veel wanneer mijn ongie moet komen, nu juist weinig.

    Succes ermee, we lezen het wel!

    Groetjes
    Pris
     
  6. Amptmeijer

    8 sep 2007
    21
    0
    0
    mijn ongie moet over een paar dagen komen ik heb gisteren de laatste pil geslikt!

    mijn innesteling is al geweest volgens de calculator!

    ben namelijk paar x de pil vergeten niet 1 dagje of zo maar gewoon 2 a 3 dagen niet geslikt!

    heb ook net weer 2 uurtjes geslapen was zo moe :confused:
     
  7. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Tsjaa.. het zou kunnen!
    Maar het kan ook dat je lichaam in de war is vanwegen de pil ! Omdat je hem niet goed geslikt hebt...
    Testen = het enige antwoord denk iK !

    -x-
     
  8. Amptmeijer

    8 sep 2007
    21
    0
    0
    Owkeej dank jullie wel ik w8 wel af of mijn ongie uitblijft en dan ga ik testen!

    ik laat het jullie zo snel Mogelijk weten!
     
  9. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Ik zou voor alle zekerheid ook testen als je wel ongesteld wordt. Met de pil kan dat namelijk gewoon een ontrekkingsbloeding hebben en zwanger zijn. Vaak is het dan wel beduidend minder en korter!

    Groetjes
     
  10. Amptmeijer

    8 sep 2007
    21
    0
    0
    Owww dus ik moet zoieso gewoon een testje doen?
     
  11. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat is zeker aan te raden ja, succes!
     
  12. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    Ja gewoon even voor de zekerheid testen! Ik zou het nog doen voor ik met de nieuwe pilstrip zou beginnen.

    Groetjes
     
  13. Amptmeijer

    8 sep 2007
    21
    0
    0
    oeps

    helemaal vergeten

    ik ben gewoon ongesteld geworden
    heb geen test gedaan
    heb alleen zaterdag overgegeven en gisteren na de sex bloedverlies gehad en heb krampjes lijkt net of ik ongie ben zulke krampjes maar ben niet ongesteld
    ik moet vanmiddag de dokter even bellen

    snap er helemaal niks meer van
     
  14. Niet meer actief

    Haha, ik d8 ook dat ik griep had, en dat ik ongesteld moest worden, want had ook kramp, en hele kleine mini-beetjes bloedverlies, en heb toen een test gedaan, en toen was ik al 5 weken zwanger, zei de assistente van de dokter.
     
  15. Amptmeijer

    8 sep 2007
    21
    0
    0
    Oh jeetje

    ik ben wel gewoon ongesteld geweest heb nu ook mini krampjes moet morgen vroeg mijn urine brengen naar de dokter
    voor testje

    Spannend
     
  16. Amptmeijer

    8 sep 2007
    21
    0
    0
    Negatief

    ben niet zwanger
     

Deel Deze Pagina