Hallo Dames, Ik ben nieuw hier en helemaal hopeloos. Misschien dat jullie mij een advies kunnen geven.... Vorige week had ik last van vage klachten. Zo misselijk dat ik bijna niet kon eten. Alleen bij de gedachte al begon ik over te geven. Daarnaast was ik erg moe en energieloos. Wat logisch is, ik had een week nauwelijks gegeten. Begin deze week kwam er nog meer vage klachten bij, af en toe buikkramp, droge huid en jeuk over letterlijk heel mijn lichaam! Ik begon een beetje te goog-elen en zag dat dit vrijwel allemaal zwangerschapsympthonen kúnnen zijn. Vorige week wel bezoekje aan de dokter afgelegt voor de misselijkheid. Hij vroeg wel of ik zwanger kon zijn, alleen ik zei dat dat 100 % uitgesloten is. Ik begin nu zelf te twijfelen, vanochtend zwangersschapstest gedaan en negatieve uitslag. Wat zouden jullie doen? Opnieuw een afspraak maken bij de dokter? Of nog even afwachten... Graag jullie reacties! En mochten jullie ook deze sympthomen hebben dan hoor ik het graag.... Groetjes, Kim
Vergeten erbij te zetten; Heb ook een blaasontsteking gehad en nog steeds last van donkere urine en weinig plassen...