Hoi Ik ben bijna 21 weken zwanger. Kreeg gister avond een auto deur in de zijkant van mijn buik. Was niet super hard maar ook niet zachtjes heb me placenta voorliggen. Heb daarna de baby wel gevoeld. Hij was super druk wat hij anders nooit was. En vandaag nog niks Moet ik me eigen zorgen maken? Donderdag moet ik pas na de verloskundige toe
Ik denk dat je je niet te druk hoeft te maken hoor, je kleintje zit goed beschermd en het was ook niet heel hard zeg je. MAAR... als het je niet lekker zit, dan bel je toch gewoon je verloskundige even! 3 dagen wachten kan heeeel lang zijn als je in de rats zit. Ik heb het vorige week ook gedaan en ze zei.. volgende keer eerder bellen hoor!
Klopt was niet super hard gewoon als je een deur open doet zeg ma maar na 1 uur was de baby ineens super druk. Kan het niet zo zijn dat de placenta beschadig is?
Ik ben geen verloskundige, dus dat kan ik niet beoordelen! Bel gewoon even voor aan professioneel advies! Dan kunnen ze je vast geruststellen.
denk dat het ook wel meevalt maar indd als je angst een beschadigde placenta oid is gewoon even je verloskundige bellen, wij kunnen van alles zeggen/vinden maar alleen je verloskundige kan je het echte antwoord geven. beter een keer teveel als te weinig bellen toch?!
Je kleintje zit goed beschermd hoor! Ik was lomp en had regelmatig een blauwe buik van het stoten. Ook placenta voor trouwens En deze zwangerschap heb ik een dreumes die Mn buik af en toe als trampoline gebruikt. Hahaha
Ow super fijn om.te horen stelt me toch gerust . En ja ik heb het zelfde kan ook soms echt lomp zijn zeker nu in de zwanger schap dan wil je extra voorzichtig zijn en dan gaat het juist mis pfff. En dat zal niet fijn voelen dat de kleine je als springkussen gebruik hahaha
Hahahaha nee fijn is het niet! Maar mocht je je zorgen maken kan je altijd de vk bellen zodat ze je gerust kan stelen. Maar weet dat die kleine echt wel lekker beschermd zit
Altijd ff bellen bij twijfel! Ik heb rond die termijn een enorme trap in mn buik gehad van mn oudste dochter. Die zette zich af in het zwembad. Niks loos gelukkig maar is altijd fijn ff geruststelling van iemand die er echt verstand van heeft.
Ik ben met 28wk er wel eens in m'n bloed op getest na een ongelukje. Ik had er nog nooit van gehoord Maar ze kunnen dus wat in je bloed zien