Hoi hoi, Binnenkort word onze kleine meid 1 jaar! Veel mensen vragen nu al wat ze kunnen geven?! Ik ben benieuwd naar ervaringen die jullie hebben! Wat is leuk/praktisch enz. en ook echt bruikbaar, het zou zonde zijn als alles na 1 dag niet meer gebruikt word bijvoorbeeld! Bedankt voor jullie reactie alvast!!
Mijn zoon heeft met zijn 1e verjaardag erg veel gekregen, maar de topper is wel de glijbaan. Ook nu het wat kouder is, en we willen toch een frisse neus halen is de glijbaan favoriet!'
Hier is Linn ook vreselijk verwend. De schommel, loopauto en 't keukentje + ( servies ) zijn favoriet. Verder heeft ze een pop, boekjes, muziekinstrument, 3wieler, puzzels, muziektrein gekregen.
Met 1e verjaardag gekregen en waar ze nu nog mee speelt: * tinnen theeserviesje * little people boerderij * laptop * fietsje met duwstang * poppenhuis
Ik weet dat het dochtertje van mijn vriendin bij haar eerste verjaardag het meest gecharmeerd was van het loopfietsje, en een poppenwagentje waar ze achter kon stappen.Ook een zandbakje was favoriet (maar nu niet echt het weer voor denk ik) Zelf had ik toen een beetje entertainment voor in de auto gekocht...ze wilde nl niet meer zo goed in de auto langere stukken. De rest van de kadootjes wilde ze net zo lief met de dozen spelen Proficiat alvast!
Hier is Duplo helemaal top! Houten puzzels zijn ook favoriet. Voordeel is dat deze cadeautjes niet zo duur hoeven te zijn en je nog eens kunt afwisselen (houdt het vaak interessant). Little people heeft hij ook best veel, maar dat is minder interessant dan Duplo (dat weet je alleen niet van te voren )
Teveel om op te noemen: -blokkenkar -Driewieler -Zandbak -Hobbelpaard -Buggy (favoriet) -Eerste popje (favoriet) -Fluitende badnijntjes (ook leuk voor in de badje in de tuin) -sprekende boerderij -Little people -Puzzels -Zwembadje En dan vergeet ik zeker nog dingen!!!!
Little people is leuk. Mijn dochter heeft inmiddels al een hele verzameling en het blijft ook mooi. Mijn zoon kan er straks ook nog leuk mee spelen!
hoi mijn zoon was pas jarig en heeft veel gehad wat ik had gevraagd aan mensen. Pyama;s, slaapzak, muts met bijpassende sjaal, badspeeltje die je vastmaakt met winnie the pooh, leren balletje, winterjas, trike bike van me ouders. Verder van andere mensen die me niet van te voren gebeld hadden, ark van noah met diertjes ( erg leuk) en nog wat meer speeltjes en ook geld voor de spaarpot. Ik ha dal van te voren een lijst gemaakt met spulletjes die ik anders zelf zou gaan kopen voor de komende tijd. Erg handig zo. groetjes
Hier is het muziekboekje een grote hit, ze is dan ook helemaal gek van muziek. Het is een plastic boek met 5 'pagina's' van hard plastic/ Op elke pagina zit een verschillend muziekje. rachtig vindt ze het.