niet tevreden jurkje noppies

Discussie in 'De lounge' gestart door mie, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Het gaat over dit jurkje: Baby- en Kinderkleding - jurken - 35564

Ik kocht dit jurkje voor mijn dochtertje maar merkte vanmorgen op dat de kleine studs die er op hangen er allemaal aan het afvallen zijn. Ik zag vanmorgen zelfs dat mijn dochter er eentje aan haar lippen had toen ze in de box lag. Iemand ervaring met dit jurkje en het afvallen van de studs?
    Zouden jullie eventueel een klacht melden of valt hier weinig aan te doen en moet ik het jurkje gewoon in de kast laten hangen?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Goh...niet goed

Ik zou contact met noppies opnemen

3. rums

rums Niet meer actief

Je kunt het zoiezo melden bij Noppies of de winkel waar je het gekocht hebt. Ik persoonlijk zou dat wel doen zeker voor de prijs je er voor betaald hebt.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

zou wel even melden.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Contact opnemen.. en daar de klacht melden

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Zeker contact opnemen. Ik heb dat ook eens gedaan ivm slechte zwangerschapsbroek en kreeg wel mooi een nieuwe!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    idd terug brengen en ik zou voor iets anders gaan. Grote kans dat het bij een nieuwe weer gebeurd

8. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Zeker terug gaan. Is niet veilig en ik denk dat Noppies dit graag weet.

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Geprobeerd om de klantenservice te bellen maar dit lukt niet. Nummer bestaat niet krijg ik steeds te horen. Nu maar mailtje gestuurd... Hopelijk idd snel reactie.

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vervelend zeg.
    Ik had bij een shirtje van noppies, dat het bovenste druk knoopje helemaal kapot was. (Dit shirtje: Baby- en Kinderkleding - longsleeves - 67106 )

Heb zelf contact opgenomen bij de webwinkel waar ik het vandaan had. Maar kreeg alleen een waardebon van 50% van het aankoop bedrag.

Maar hoor vaker dat mensen hier last van hebben. Dingetjes die er af gaan e.d. Zou niet moeten mogen, zeker niet voor het bedrag wat je er voor betaald.

11. Noppies

Noppies Nieuw lid

25 nov 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mie,
    Heel vervelend om te horen dat de steentjes en studs op jurkje 35564 Pansy loslaten. Deze klacht hebben we gelukkig nog niet eerder gehad. We zijn er blij mee dat je dit aangeeft.
    Voordat wij dit product af hebben genomen bij onze fabrikant is het daar uitvoerig getest. Medewerkers hebben letterlijk aan de steentjes en studs getrokken om te controleren of ze loslieten. Daarna zijn de steentjes in de fabriek nog extra gefixeerd. Toen de producten op ons hoofdkantoor aankwamen hebben onze product ontwikkelaars dezelfde test gedaan bij dit jurkje. Deze test wordt steekproefsgewijs gedaan, dus 100 procent garantie geeft deze helaas niet. Maar voor zover getest leken de steentjes en studs stevig vast te zitten op dit jurkje.
    Onze product ontwikkelaars geven echter aan dat het gaat om handgemaakte steentjes en studs, dus de (kleine) kans bestaat dat deze loslaten. Daarom waarschuwen wij op ons special care label dat dit kan gebeuren. Belangrijk hierbij is ook het volgen van de juiste was instructies.
    We testen onze producten dus uitgebreid. Maar buiten dat is het natuurlijk heel belangrijk dat je van ons een goed product ontvangt. Daarom willen we je vragen om het jurkje kosteloos naar ons terug te sturen met daarbij een kort briefje met jouw uitleg. Wij zullen je dan een nieuwe sturen. Je kunt je pakketje terugsturen naar:
    Ecommerce
    Noppies Retouren
    Antwoordnummer 72
    8200 VB Lelystad

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op: 0900 – 6677437. Maar jouw oplossing om ons een mail te sturen is ook een prima optie!</SPAN>
    Liefs,
    Noppies

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nette oplossing.

13. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Deze mail heb ik idd gekregen :) Netjes opgelost idd! Bedankt voor de service :)

14. Noppies

Noppies Nieuw lid

25 nov 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen probleem uiteraard. We willen dat je een kwaliteitsproduct ontvangt. Als dit niet zo blijkt te zijn, lossen we dat graag voor je op!

15. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    mag een slotj op :)

16. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    Wouw wat een fijne service zo snel en nog hier op zp ook!

Deel Deze Pagina