Het gaat over dit jurkje: Baby- en Kinderkleding - jurken - 35564 Ik kocht dit jurkje voor mijn dochtertje maar merkte vanmorgen op dat de kleine studs die er op hangen er allemaal aan het afvallen zijn. Ik zag vanmorgen zelfs dat mijn dochter er eentje aan haar lippen had toen ze in de box lag. Iemand ervaring met dit jurkje en het afvallen van de studs? Zouden jullie eventueel een klacht melden of valt hier weinig aan te doen en moet ik het jurkje gewoon in de kast laten hangen?
Je kunt het zoiezo melden bij Noppies of de winkel waar je het gekocht hebt. Ik persoonlijk zou dat wel doen zeker voor de prijs je er voor betaald hebt.
Zeker contact opnemen. Ik heb dat ook eens gedaan ivm slechte zwangerschapsbroek en kreeg wel mooi een nieuwe!
Geprobeerd om de klantenservice te bellen maar dit lukt niet. Nummer bestaat niet krijg ik steeds te horen. Nu maar mailtje gestuurd... Hopelijk idd snel reactie.
Vervelend zeg. Ik had bij een shirtje van noppies, dat het bovenste druk knoopje helemaal kapot was. (Dit shirtje: Baby- en Kinderkleding - longsleeves - 67106 ) Heb zelf contact opgenomen bij de webwinkel waar ik het vandaan had. Maar kreeg alleen een waardebon van 50% van het aankoop bedrag. Maar hoor vaker dat mensen hier last van hebben. Dingetjes die er af gaan e.d. Zou niet moeten mogen, zeker niet voor het bedrag wat je er voor betaald.
Hoi mie, Heel vervelend om te horen dat de steentjes en studs op jurkje 35564 Pansy loslaten. Deze klacht hebben we gelukkig nog niet eerder gehad. We zijn er blij mee dat je dit aangeeft. Voordat wij dit product af hebben genomen bij onze fabrikant is het daar uitvoerig getest. Medewerkers hebben letterlijk aan de steentjes en studs getrokken om te controleren of ze loslieten. Daarna zijn de steentjes in de fabriek nog extra gefixeerd. Toen de producten op ons hoofdkantoor aankwamen hebben onze product ontwikkelaars dezelfde test gedaan bij dit jurkje. Deze test wordt steekproefsgewijs gedaan, dus 100 procent garantie geeft deze helaas niet. Maar voor zover getest leken de steentjes en studs stevig vast te zitten op dit jurkje. Onze product ontwikkelaars geven echter aan dat het gaat om handgemaakte steentjes en studs, dus de (kleine) kans bestaat dat deze loslaten. Daarom waarschuwen wij op ons special care label dat dit kan gebeuren. Belangrijk hierbij is ook het volgen van de juiste was instructies. We testen onze producten dus uitgebreid. Maar buiten dat is het natuurlijk heel belangrijk dat je van ons een goed product ontvangt. Daarom willen we je vragen om het jurkje kosteloos naar ons terug te sturen met daarbij een kort briefje met jouw uitleg. Wij zullen je dan een nieuwe sturen. Je kunt je pakketje terugsturen naar: Ecommerce Noppies Retouren Antwoordnummer 72 8200 VB Lelystad Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op: 0900 6677437. Maar jouw oplossing om ons een mail te sturen is ook een prima optie!</SPAN> Liefs, Noppies
Geen probleem uiteraard. We willen dat je een kwaliteitsproduct ontvangt. Als dit niet zo blijkt te zijn, lossen we dat graag voor je op!