Ons ventje is inmiddels 9 maanden en 6 tanden rijk. Nu hoorde ik van de week een heel gek geluid uit 'm komen: tandenknarsen! Ik dacht dat dit 'per ongeluk' zou zijn, maar ik hoor het meneer tot nu toe dagelijks wel even doen. Iemand die dit herkent? Hoort het bij tanden krijgen en hier aan wennen? Ik vind het vooral een heel naar geluid...
het is normaal en gaat ook weer over. ze zijn er niet aan gewend om tanden te hebben, dus dit is weer een ontdekkingsfase. groetjes, Miranda
Het is inderdaad een naar geluid (krijg er altijd kippenvel van) maar het gaat weer over. Net als wat Miranda zegt, het is een ontdekkingsfase
Hier ook een mannetje met 5 tanden die af en toe lekker aan het knarsetanden is. Een heel vervelend geluid. Maar ja het zal wel weer over gaan.
Hier ook 6 tanden en een paar weken terug ging ze opeens tandenknarsen. Na een paar dagen was het weer over.
hier ook...gelukkig nu ook weer over....ik krijg er ook de riebels van..echt afgrijselijk geluid vind ik het
Hier ook gehad, soms meerdere keren per dag! Gelukkig is het nu weer over. Het is echt maar een periode.