hallo meiden ... ik heb nu sinds vanochtend steeds beetje kramp in me buik houd niet de hele tijd aan maar komt wel steeds terug dacht zelf aan een blaasonsteking maar dit heb ik na laten kijken en was niet het geval heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn heb het ook nog niet eerder gehad en heb het idee dat bandenpijn anders aan voelt omdat ik daar soms ook al last van heb meer in me liezen en aan de zijkant deze kramp zit echt in me buik liefs jaimy
Hey! Het kan goed zijn hoor dat het groei/bandenpijn is. Ik heb er v.a. week 6 tot dik in de 20 weken enorm last van gehad. Verschillende onderzoeken enzo gehad maar dit kwam er iedere keer uit. Mocht je echt twijfelen dan moet je je vk bellen natuurlijk.
Ja hoor ik heb het ook! bij mijn eerste dacht ik dat ik blaasontsteking had maar was ik dus zwanger dus herken het wel! Nu heb ik er ook met vlagen last van en het is inderdaad bandenpijn! Op een gegeven moment verder in de zwangerschap trekt dit weg.. (komen andere kwalen voor in de plek haha ) no worries en geniet maar goed!