ik maak me zorgen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sylvia1990, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia1990

12 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb al een tijdje last van menstruatie krampen vooral in me rug! Het is nogal een rotgevoel en maak me er zorgen om ben morgen 19 weken.

Groetjes Sylvia

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Hoogstwaarschijnlijk is het afkomstig van het groeiende van de baarmoeder, een goede pijn!
    Maar soms kan het ook elders vandaan komen, laat voor de zekerheid je urine even nakijken, een blaasontsteking kan de boosdoender zijn.Ook kan een moeizame stoelgang plagen. Indien het krampen worden die regelmatig terug komen of je gaat bloed verliezen neem dan contact op metje verloskundige.
    Als het goed is heb je binnenkort de 20 wkn echo,maar blijf je ongerust dan kan je altijd vragen om een extra controle

Imke

3. sylvia1990

12 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heel erg bedankt voor de reactie.

Ik heb inderdaad binnenkort een 20 weken echo, en ook deze donderdag nog een controle, de verloskundige was afgelopen donderdag even op huisbezoek geweest om even naar het hartje te luisteren aangezien ik zo ongerust ben. Toen zei ze me dat alles gewoon goed was en dat de pijn echt aan het groeien ligt.

Toch blijf ik ongerust vandaar dat ik het aan jullie ook nog eens vroeg.

Groetjes Sylvia

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik denk dat jouw verloskundige helemaal gelijk heeft.
    De groei van de baarmoeder kan inderdaad dit soort klachten geven.
    Maak je dus geen zorgen maar geniet gewoon!

Mirjam

5. sylvia1990

12 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heel erg bedankt voor de reactie!

Groetjes Sylvia

6. sylvia1990

12 aug 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb toch nog een klein vraagje wat me dwars zit.

Ik kom uit bed en heb last van me lenden beetje rugpijn, ik dacht zelf verkeerd gelegen. Maar nu krijg ik een beetje pijn in me zij en dat trekt steeds weg maar komt dan ook weer best wel pijnlijk. Zou dat doortrekken van me lenden of kan dit iets te maken hebben met de kleine?

Groetjes Sylvia

Deel Deze Pagina